  • Data: 2011-01-24 20:09:58
    Temat: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cajrj6h6me9u9msathg6m2avdauvcv8jdi@4ax.com...
> [...]
    o-automatyczne-skrzynie-biegow/

    > Dieslowcy ?
    >
    > Gorzej jak w automacie i w dieslu :-)

    Tak troche na marginesie - ja nie mam diesla, a w zimowych warunkach zawsze
    odpalam auto troszke wczesniej niż jade np. na długość otwierania bramy, czy
    omiatania śniegu. Wychodzi minuta, czasem kilka minut. Akurat teraz znów mam
    automat, ale to nie ma dla mnie znaczenia. Nie lubie odpalić auta i w tej
    samej sekundzie jechać. Niech silnik zrobi te kilka obrotów, nie zaszkodzi
    mu to.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl