  • Data: 2021-08-22 16:02:51
    Temat: Re: Jak działa zawór antysyfonowy?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 22 sierpnia 2021 o 15:52:03 UTC+2 WM napisał(a):

    > Bywa celem, a nie odpadem w urządzeniach do otrzymywania wody z powietrza.
    > Ciekawe czy uzdatniają taką wodę do picia?
    >
    > https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-tech
    nologie/ta-maszyna-pozyskuje-wode-pitna-z-powietrza-
    wymyslil-ja-82-latek/0kz1020

    > WM
    Wierzysz w te gówniane artykułu tłumaczone przez pseudo tłumaczy dziennikarzy? Jak
    wierzysz to możesz sobie kupić oszczędzacz do prądu, maść na porost włosów i nauczysz
    się czterech języków w tydzień. Za mojego życia taką maszynę wymyślili Rosjanie z
    ZSRR. W lodówce Saratow zaobserwowałem że się na zamrażalniku lód robi. Znaczy się
    najpierw musiała być woda. A woda mogła byc tylko z powietrza.