eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak zgłosić awarię do Orange › Re: Jak zgłosić awarię do Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 06 Oct 2020 00:40:55 +0200
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    Organization: krystek.art.pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    References: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <rl1f3l$i3q$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5f77360c$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f79ce8c$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <rleueq$a37$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <rleueq$a37$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <5f7ba0f8$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.26.245
    X-Trace: 1601937656 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 109.231.26.245:5740
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2710
    X-Received-Body-CRC: 646533783
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242540
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-10-05 13:01, viktorius pisze:
    > W dniu 2020-10-04 o 15:30, Krystek pisze:
    >
    >>
    >> Ot, i taki to oto przepływ informacji w firmie na temat zgłoszeń.
    >> Można zgłaszać kilka razy różne sprawy, a i tak wizytujący specjalista
    >> wezwany do problemu nie będzie miał pojęcia o poprzednich.
    >>
    >> K.
    >>
    > Nie ma co ganić monterów za to, że powyżej nich jest bajzel.
    > Oni idą do pracy, dostają od dyspozytora listę ustrek do naprawy. Jak
    > coś "hot", to dyspozytor dowala im zadań przez komórkę czy tam tablet.

    Monterów nikt nie ganił. Powiedzieli mu tylko jakie było pierwotne
    zgłoszenie i co było przyczyną niedziałania linii, Internetu i rzecz
    jasna numeru na VoIP.

    > To zawsze jest jakiś podwyk. Orange w latach 90tych "oddała" monterów do
    > firm zewnętrznych. Często informacje, jakie do nich docierają są
    > szczątkowe, albo ich nie ma w ogóle. Ile to ja się elaboratów napisałem
    > ze szczegółami awarii, bo im sądziłem, że im więcej napiszę w
    > zgłoszeniu, to będzie sprawniej zrobione. A potem jak się z takim
    > monterem widziałem, to dostał adres, nr kontaktowy, godziny dostępności.
    > Gdzieś "po drodze" reszta informacja traciła się bezpowrotnie.

    Nie wiem z kim teraz ma Orange umowy podpisane na likwidację awarii
    abonenckich, ale w Podlaskiem - jak i chyba w całej Polsce - dla Orange
    pracowały TP Teltech - <https://www.tpteltech.pl/>, jak i ELMO -
    <http://www.elmo.com.pl/> Na ich samochodach widziałem doczepione
    plakietki Serwis Orange.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: