  • Data: 2021-03-19 23:47:28
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 20 March 2021 at 00:31:33 UTC+9, PeJot wrote:
    > A to jest wskazanie na konkretny gatunek stali, nadający się na ten
    > projekt ?

    Jak dasz radę kupić, to bierz 439. Ostatnio siedziałem ze znajomkami na dachu i
    grillowałem kiełbaski. Grill jednorazowy, zapakowany węgiel drzewny nasączony
    podpałką, w aluminiowej tacce. pali się to godzinę, tacka potem do wyrzucenia, ale
    nie była przepalona albo pomarszczona. Znaczy z amelinium też da się zrobić, może
    troszkę grubsze niż z nierdzewki, ale 2.7 g/cm3 niczym nie pobijesz.