  • Data: 2021-03-22 18:59:05
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam napisał:

    > To ja się dopytam:
    > Czy przypadkiem wcześniej (ok. 89) nie było polskich lub polskojęzycznych
    > grup na Fido?
    > Pamiętam, że w jakichś grupach pisałem, jeszcze na Amidze z modemem 2400.

    Na Fido to ja się kompletnie nie znam. Ale nie ma to znaczena, bo teraz
    chodziło o Usenet. Przed Usenetem, a również długi czas równolegle, działały
    w Internecie listy dyskusyjne obsługiwane przez listservery. Fido też mogło
    mieć coś podobnego.

    A tak przy okazji: to paskudztwo zwane "googlegorups" też w pierwotnym
    zamyśle było listserverem. I nadal może nim być. Przed kilkunastu laty
    ktoś zapisał mnie do grupy o nazwie, dajmy na to, XYZ. Do dzisiaj
    przychodzą na mój adres maile opatrzone stopką:

    Jak ktoś chce, może spróbować, co się stanie po wysłaniu maila na adres
    p...@g...com.

    --
    Jarek