  • Data: 2021-03-22 21:27:43
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.
    pl...
    Pan J.F. napisał:

    >Twórcy twierdzili, że zaczęło się od chęci podzielenia się ze światem
    >zawartościa prywatnych bookmarków. Nie wygląda mi to na wielką
    >ściemę.

    Bardzo mozliwe.
    A z czasem mogl powstac katalog stron, i to nawet platny - dla
    reklamujacych sie.

    Tylko kto wymyslil z tym sciaganiem z Alvavisty ?
    Tak czy inaczej - Altavista zahacza gdzies o poczatek pl.*.

    >W Ameryce też się zaczęło od modemów, z tym że tam połączenia
    >darmowe.
    >I tam za podstawową usługę internetową uważało się email. Ludzie po
    >prostu pisali do siebie.

    Owszem, z tym, ze niekoniecznie musiala to byc "usluga internetowa".
    Poczta mogla byc gdzie indziej - pamietasz jeszcze adresacje przez
    bramki?
    Z % sie to robilo ?

    >W Polsce wielu "miało internet", w sensie
    >takiej ikonki na pulpicie, co jak się kliknie, to można oglądać różne
    >obrazki. Ale adresu mailowego nie mieli. Często nawet nie wiedzieli
    >co
    >to takiego i po co.

    Z kolei "Internet" w USA to nie zawsze byl dla wszyskich obywateli.
    W tym i poczta.
    Gdzies tam na poczatku byl w sferze uczelnianej, pare lat zajelo
    upowszechnienie.

    J.