  • Data: 2021-03-25 13:19:09
    Temat: Re: Jaka stal na projekt DIY
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:Ppv6I.18694$M...@f...ams1...
    On 2021-03-23, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:
> [...]

    Skleroza mi powoli ustepuje ... dlugo korzystalem z newsow w trybie
    terminalowym/tekstowym.
    Potem nawet jak mialem czytnik na domowym windows, to starczal impuls
    telefoniczny na wymiane newsow ... czyli czasu na ogladanie www nie
    bylo.
    Ani jakiegs wielkiego nacisku/potrzeby.

    >Więc, MZ w latach 1994-1997 wciąż efektywniej było zapytać grupy
    >osób,
    >które coś tam wiedziały, bo te osoby raz, że wiedziały, dwa stanowiły
    >węzły dla "Twojego" zbioru linków.

    A w takiej elektronice to imo www dopiero startowal, i np karta
    katalogowa elementu to nie byla taka pewna.

    Pamietam, ze Motorola miala jakis system, gdzie moglem wybrac nr
    czesci, a opis ... wysylali faxem.
    Ale jak wybieralem ... chyba juz przez www. A moze telnetem ?

    No wlasnie - dzis te karty sa w pdf, a acrobat reader ... wiki
    twierdzi, ze w 1993 wydany pierwszy raz.
    I ze poczatkowo kosztowal $50/user.
    Zanim firmy przygotowaly swoje zasoby w pdf, tez musialo troche czasu
    minac.

    Potem byla era katalogow na CD - ale tu juz roku nie podam.

    Who.is twierdzi, ze motorola.com byla zarejestrowana w grudniu 94,
    Maxim w grudniu 97,
    ale np Intel w 86, Analog 90, Atmel 92, Linear 95 ...

    Wiec z tym "mozna bylo sobie wyguglac" to ostroznie.

    J.