  • Data: 2005-07-15 12:30:50
    Temat: Re: Jakie ceny w GTS/Exatel?
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a nikt nie powiedział jeszcze mi,
    > ile za 10 Mbit mozna wynegocjowac (wlasne podejscie do wezla operatora)

    Jak zejdziesz do 5tys to bedzie bardzo dobrze (a jest to realne).
    Wszystko ponizej 6tys bedzie niezla oferta.
    Jezeli pogodzisz sie z tepsa obcieta do 20% mozesz zejsc do 4500zl a moze
    nawet nizej.
    Bez tepsy mozesz liczyc na oferte rzedu 3tys.

    Oczywiscie ceny przy zalozeniu, ze sam dochodzisz do punktu styku z
    operatorem. Jezeli nie to musisz doliczyc 50-100zl za 1Mbps za radio lub
    swiatlowod a przy szczegolnie kosztownej instalacji nie obedzie sie bez
    lojalki na 12 lub 24 miesiace.

    Nie mam tu na mysli konkretnego operatora - te granice dotycza wszystkich
    akceptowalnych: GTS, ATM, Netia itp.
    Mozna kupic taniej w ProFuturo lub Crowley'u.

    Nie wiem jak jest w Exatleu i TKT ale przypuszczam, ze podobnie.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski