  • 11. Data: 2014-07-14 18:13:53
    Temat: Re: Jakie urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono tanie w eksploatacji?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-14 17:10, 666 pisze:
    > Miałem podobny model KX 773 PD coś tam coś tam i był WYJĄTKOWO drogi w eksploatacji
    na oryginałach, a nieoryginały zaklejały dukarkę
    > (brudziła).
    > Za to część faksowa wzorcowa.
    > Dupleksu brak.
    Może miałeś jakieś badziewne nieoryginały? Ja kupuję proszek, kaseta
    toneru jest pięknie rozbieralna (do wykręcenia 5 normalnych śrub i jest
    dostęp do korka), zasypuję i drukuję. Jak już pisałem można sobie
    jeszcze wymienić chip, który kosztuje w granicach 15zł, a pewnie można
    by znaleźć taniej.

    Maciek

  • 12. Data: 2014-07-14 21:00:42
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sat, 12 Jul 2014 20:42:24 +0200, Irokez wrote:
    > Tylko nie HP :)

    Dlaczego nie HP? Takie bajecznie tanie 4100MFP spełnia w zasadzie
    wszystkie założenia.

    - Toner tani jak pieprz. Za 70 zł netto można dostać regenerowaną kasetę
    ma 10k wydruków z gwarancją jej pracy do skończenia proszku.
    - Kaseta ma chip, ale wsadzenie tonera bez niego powoduje wyświetlenie
    komunikatu "zainstalowano toner nie hp" po czym całość drukuje normalnie.
    - Oryginalne kasety z tonerem wytrzymują przynajmniej jedną zasypkę
    tonerem bez uszczerbku na wydruku, po drugiej potrafi się skończyć
    oryginalny bęben.
    - Bęben i wszystko dookoła niego jest zainstalowane w kasecie z tonerem,
    zatem odpadają wymiany w urządzeniu, wymiana tonera = wymiana bębna.
    - Ma LAN w standardzie, a jak trzeba to można dokupić printserver z Wifi.
    - Ma całkiem sprawny ADF, a na dodatek skanuje z panelu sterowania z
    wysyłką na maila (trzeba mieć w sieci serwer SMTP, ale to akurat nie
    problem pod każdym systemem)
    - Skan na maila jest w kolorze, kopia na urządzeniu oczywiście cz/b.
    - Eksploatacja długoterminowa sprowadza się do wymiany rolek (po 10zł
    sztuka - co 20k), a jak drukujesz bardzo dużo to jeszcze czasami foli
    pieca (za 50-100zl - co 100k). Jak bardzo bardzo nie chcesz się bawić w
    regenerację pieca, to możesz kupić zregenerowany za 250 zł.
    - Samo urządzenie jest nieduże, wielkości drukarki 4100 z nadbudówką.
    Jedna osoba bez problemu poradzi sobie z przeniesieniem, to nie jest
    wielki kombajn ksero ważący 80kg.
    - Standardowe 64MB ram wystarcza na dość skomplikowane wydruki, a jak
    trzeba go rozszerzyć to można zrobić to bajecznie tanimi generycznymi
    100pinowymi kostkami SDRAM PC100. W zasadzie 128MB wystarcza do
    wszystkiego
    - Ma HDD w standardzie, zatem duże wydruki lecą w całości na urządzenie i
    dopiero stamtąd się drukują, nie obciążając kolejki po stronie systemu.

    Tomek

  • 13. Data: 2014-07-14 23:44:01
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Nie wiem czy mozna, tylko po co mam to robić w firmie, skoro mi za tę robotę nie
    zapłacą.
    Samo zasypywanie nie rozwiązuje sprawy, co jakiś czas potrzebne jest czyszczenie.

    -----

  • 14. Data: 2014-07-15 18:02:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-14 23:44, 666 pisze:
    > Nie wiem czy mozna, tylko po co mam to robić w firmie, skoro mi za tę robotę nie
    zapłacą.
    > Samo zasypywanie nie rozwiązuje sprawy, co jakiś czas potrzebne jest czyszczenie.
    Nie wiem za co Ci płacą w firmie, nie wiem też po co o tym piszesz w tym
    wątku. Nie wiem też co chcesz czyścić w kasecie do omawianej przeze mnie
    drukarki.

    Maciek