  • 1. Data: 2014-07-11 21:02:03
    Temat: temperatura dysków WD
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a właśnie, najarałem się na dysk WD RE/RED/BLUE/BLACK... ale jak u nich
    z temperaturą? chcę go trzymać w kieszeni nie zagotuje mi się?
    słyszałem, że te szybkie nowe dyski to sporo prądu ciągną...

  • 2. Data: 2014-07-13 19:28:06
    Temat: Re: temperatura dysków WD
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > z temperaturą? chcę go trzymać w kieszeni nie zagotuje mi się? słyszałem,
    > że te szybkie nowe dyski to sporo prądu ciągną...

    Dobre kieszenie mają własne chłodzenie, poza tym ręczne spradzenie powinno
    uspokoić.

  • 3. Data: 2014-07-13 19:31:04
    Temat: Re: temperatura dysk?w WD
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    kiedyś dawno jak wsadziłem WDka do kieszeni to prawie się ugotował, a
    smart pokazywał 35 stopni...

  • 4. Data: 2014-07-15 09:28:28
    Od: zuzia <z...@c...pl>

    W dniu 2014-07-13 19:31, feldmarszałek tusk pisze:
    > kiedyś dawno jak wsadziłem WDka do kieszeni to prawie się ugotował, a
    > smart pokazywał 35 stopni...

    Widocznie smart był z PO.