    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakiej firmy rozrząd
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 15 Dec 2018 18:59:53 GMT

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > To dziwne bo zwykle mechaniory mocno nie zgadzają się na przynoszone
    > rozrządy. Nie dają gwarancji. Raz że zakup idzie na ich konto do
    > obrotu, dwa mają zaufanie do zestawu (statystyczne) bo ileś tam
    > założyli i było ok.

    Nie spotkałem się z problemem mechanika któremu przyniosłem markowy
    rozrzad.
    Ale rzeczywiście spotkałem się z sytuacją w której mechanicy odrzucali
    klientów ktorzy przynosza chinszczyzne

    IMO najtanszych rzeczy naprawde nie warto wkładac - to sa chyba czesci
    dla handlarzy.

    Kiedys w warsztacie włozyli mi jakies najtansze swoznie na wahaczach.
    Wytrzymały ponizej 50kkm. LEmfordery wytrzymuje po 300kkm i wiecej.

    Ostatnio w kole wylądowało łozysko SRL (o ile nie myle nazwy).
    Wytrzymało moze 30kkm.
    SKF wytrzymuje własciwie nie wiem ile bo nigdy nie zdarzyło mi sie
    wymieniac dwa razy...

    Ale np klocki hamulcowe czesto wkładam takie z nizszych półek - czesto
    polskie. I nie widze problemu.

    > Z tego co widzę na yt teraz jest moda na pompy wody z metalowym
    > wiatrakiem bo niby plastkowe łopatki pękają i odpadają. Mnie nic nie
    > odpadło z pompy SKF.

    Dokładnie - nigdy nie słyszałem o takich awariach.

    > Należy też wymienić ośki rolek czego wielu nie robi zostawiając stare.
    > Zbyt słabe dokręcenie ośki może skończyć się odkręceniem lub
    > wystawaniem z bloku. Zbyt mocne dokręcenie napinacza może spowodować
    > ścięcie ośki. Także full of zasadzkas.

    No przy rozrzadzie dokładnosc jest wazna :)

    --
    Pozdrawia... Budzik