  • Data: 2022-01-24 11:50:56
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jan 2022 18:43:46 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Problem w tym, że nie liczę. Prepajdziaże liczą :]

    I znow wracamy to punktu siedzienia - ile placisz?

    rozmowy no limit mozesz miec za 20-30zl, takze w prepaid,
    placisz wiecej abo to przeplacasz :-)

    > Te zbieranie sms i zapisywanie na karteczkach, weź przestań,
    > kombinowanie, czy wystarczy. Obłęd jakiś.

    Albo patrzysz sobie w billing ... wygadalem 200 minut, a zaplacilem
    za duzo wiecej :-)

    Masz po prostu zle wyobrazenie, lub mocno przestarzale.

    > Dla 70% lepsze.

    > U siebie, na wakacjach włączam hotspota i wszyscy obecni ze mną,
    > prepajdziarze, korzystają :]
    > Zajebista oszczędność :)

    Wakacje sa raz, a placisz caly rok.

    My tu gadu gadu, a tymczasem

    https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte

    200 GB za zgody marketingowe.
    Albo 100GB za darmo?

    I niech sie abo schowa :-P

    Na ferie jak znalazl.

    > Ile żyć żyjesz? Stać mnie, do grobu kasy nie zabiorę :) a oszczędzanie
    > 10zł/mies, żyjąc w strachu na ubogim prepajdzie, wpędzi mnie szybciej do
    > grobu :)

    My tu o telefonie, czy o bilecie VIP?
    Lot VIP swoje kosztuje.

    Telefon istotnie - roznice moga sięgac 10zl/mc, zadne pieniadze.
    No chyba ze wiecej przeplacasz :-)

    J.