  • Data: 2022-01-24 12:43:05
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 11:50, J.F pisze:

    > I znow wracamy to punktu siedzienia - ile placisz?

    3 razy to napisałem w tym wątku. 30zł + roaming krajowy, tak kurwa
    czytasz ze zrozumieniem :>

    > rozmowy no limit mozesz miec za 20-30zl, takze w prepaid,
    > placisz wiecej abo to przeplacasz :-)

    Mam 30 Giga z nielimitowaną prędkością i zwalnia mi do 1Mega, po
    przekroczeniu 30Giga,czyli w sumie nieograniczone, co daje rocznie
    360Giga bez limitu prędkości. To stara umowa, która niedługo się kończy
    i liczę ze wynegocjuję jeszcze lepiej.

    > Albo patrzysz sobie w billing ... wygadalem 200 minut, a zaplacilem
    > za duzo wiecej :-)

    Nie patrzę w biling, to tak samo jak liczenie kupy w kiblu i
    kombinowanie ile wody potrzeba do spłukania. Bezsens jakiś.
    Liczę kasę, że nie muszę niczego pilnować i niczego mi nie zabraknie za
    30zł. Nawet nie myślę, że gdzieś się przeniosę, bo stracę roaming
    krajowy. Nie przeznaczam nawet nanosekundy an szukanie jakieś innej
    oferty. Czuję się całkowicie wolny od przeliczeń, kombinacji, doładowań
    i inne kurestwa związane z prepajdem, łącznie z podniesieniem ceny co
    ostatnio zaczyna być modne :)

    > Masz po prostu zle wyobrazenie, lub mocno przestarzale.

    Chuja wiesz. Dostaję fakturę i sobie wpierdalam w koszty :]

    > Wakacje sa raz, a placisz caly rok.

    Ja to wykorzystuję, te gigabajty :]

    > My tu gadu gadu, a tymczasem
    >
    > https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte
    >
    > 200 GB za zgody marketingowe.
    > Albo 100GB za darmo?

    Mało, mam więcej a o Pluszu pisałem i nie ma tam roamingu krajowego. Mam
    od chuja miejsc, gdzie Plus nie sięga ale sięga Orange czy Play.

    Orange w ogóle ma lepiej bo to spuścizna po Centertelu i pierwszy zajął
    najlepsze miejsca na maszty w Polsce ale nie wszędzie. Są nawet w
    "dzikich" miejscach bo budowane to było z inną polityką, która miała za
    cel łączność a nie szukanie największej liczby użytkowników.

    > I niech sie abo schowa :-P
    >
    > Na ferie jak znalazl.

    Srerie. Za mało :)

    > Telefon istotnie - roznice moga sięgac 10zl/mc, zadne pieniadze.
    > No chyba ze wiecej przeplacasz :-)

    Odchodzi mi całkowicie obsługa prepaida. Zwyczajnie wiem co chcę i nie
    muszę tego pilnować, przychodzi faktura i mam wyszczególnione za co
    płacę. Wkurwiają mnie doładowania i liczenie. Mam kilka prepajdów w
    alarmach czy kamerach i też mnie to wkurwia, że muszę pilnować kiedy się
    skończy, bo nie będę się przecież logował i czytał smsów z jakiegoś
    routera, do którego mam dostęp lokalnie. Tam abonament jest bez sensu,
    bo jest droższy niż wykorzystanie. Jedynie lekko chwalę Aero2 bo można
    tam wykupić 5 pakietów, co wystarczy na pół roku i dostaję maila jak się
    kończą. Subskrypcja też jest dostępna. Problem jest jedynie, że na
    siebie mogę mieć jedną kartę. Rodzinka ma również Aero2 i "kapcza" im
    nie przeszkadza ale prędkość dziadowska no i oczywiście zasięg, który
    też jest do dupy, bo roamingu krajowego nie ma.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>