eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKTM LC4 400... ? › Re: KTM LC4 400... ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM LC4 400... ?
    Date: Wed, 14 Jan 2009 00:31:09 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <gkj87t$ejg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c...@g...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-150.skynet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1231889471 14960 194.153.119.150 (13 Jan 2009 23:31:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jan 2009 23:31:11 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:585855
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-01-13 22:17:33 +0100, a...@g...com said:

    > "KTM LC4 400 EXTRA MOTOR ZA MAłą KASę!!!"
    >
    > http://moto.allegro.pl/item528751231_ktm_lc4_400_ext
    ra_motor_za_mala_kase.h
    > tml
    >
    > Chciałem się poradzić całej Braci Motocyklowej co na temat takiego
    > rumaka sądzi?
    >
    > Łykać nie łykać?
    >
    > Ja w temacie cross na poziomie "0".

    Nie wygląda za ciekawie, ale po zdjęciach ciężko ocenić dokładnie stan
    techniczny. Ja nie jestem fanem LC4 400 - generalnie jest to to samo,
    co 620/640 tylko z mniejszym skokiem/średnicą tłoka i gaźnikiem o
    mniejszej gardzieli. Przedwszystkim przyciężki, mocy wystarczy,
    łagodniejsza natura niż 600, zawias niezły.
    Ten egzemplarz to taki trochę skundlony SC (SuperCompetition, czyli
    najbardziej wyczynowa wersja LC4) - ma aluminiowy subframe (bez
    podnóżków pasażera), osłony chłodnicy na jedną śrubę (pewnie i mniejszy
    8 litrowy bak), ale wygląda na podwójny obieg oleju - w silniku i ramie
    (SC miał tylko w silniku). Ciężko powiedzieć czy tak było fabrycznie,
    czy ktoś sam sobie modyfikował - LC4 to raz że bardzo modułowy motocykl
    (bez większego problemu można sobie przerobić Adventure na SC i vice
    versa), a dwa bywały różnice w wyposażeniu egzemplarzy z tego samego
    rocznika, w zależności od miesiąc produkcji czy kraju sprzedaży.
    Tak poza tym, to chyba 95 r. Wszystkie '96 które widziałem miały
    siedzenie na jedną śrubę od spodu - ten ma ze starszego na dwie po
    bokach. Nowsze miały też zazwyczaj szerokie osłony goleni, ten ma
    starsze, wąskie. Jeśli tak, to ma on również gorszy dekompresor - niby
    drobiazg, ale trzeba się przy nim szybko nauczyć dobrze kopać, bo to
    potrafi być bardziej męczące niż samam jazda ;-). W '96 to poprawili.
    Siedzienie coś nie bardzo pasuje do baku/plastików, ogólnie nie wygląda
    na zbyt zadbanego, ale to może tylko pozory. No i stawiam, że raczej
    jest bez prawa rejestracji.
    Jak masz blisko - to jedź oglądnąć, tylko się nie napalaj. Jak masz
    daleko, to sobie daruj.


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: