  • 21. Data: 2012-01-15 15:58:32
    Temat: Re: Kabel HDMI - co polecacie
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 15.01.2012 16:42, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrozumiałeś pierwszego zdania z cytatu?
    > No to powtórz jego czytanie.

    No to nie wypominaj mi, że nieprawidłowo zakodowałem wiadomość skoro
    jest zakodowana prawidłowo.

  • 22. Data: 2012-01-15 16:01:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pod jakim?

    Mam powtarzać, bo Ci się nie chciało przeczytać już dwa razy cytatu z wiki
    (na który odpowiadasz)?

    > UTF-8 zostało dopuszczone testowo do kodowania na polskich grupach
    > dyskusyjnych po to właśnie aby ludziom ułatwić życie. Nie wszyscy którzy
    > wchodzą na polskie grupy dyskusyjne są z Polski.

    Ty też nie jesteś z Polski i masz z tym problem?
    No to jasno napisz, zamiast bić pianę.

    > Ustawiłem zgodnie z obowiązującymi zasadami które dopuszczają kodowanie w
    > UTF-8

    A dlaczego nie 8859-2?
    Bo nie i już?

    To potem się nie dziw, że krzaki widzisz i krzaki dalej wysyłasz.

    Wystarczy ustawić na 8859-2 i nie będziesz miał tego problemu, nawet jeśli
    nie Ty go powodujesz.

    HINT:
    ZDECYDOWANA większość lamerów którzy wysłają posta bez prawidłowej
    deklaracji kodowania w nagłówku (a w takim przypadku Twój czytnik nie wie
    jakie formatowanie zastosować, więc formatuje Twoim domyślnym kodowaniem),
    używa OE.
    A więc Twoje kodowanie domyślne w 8859-2 załatwiłoby sprawę (i Ty też
    bbyłbyś w stanie prawidłowo odczytać taki post), a Twoje kodowanie domyślne
    w utf-8 narobi jeszcze większego bałaganu, bo przekonwertuje domyślnie
    pliterki na krzaki.

    Rozumiesz o co biega, czy nadal postanawiasz się upierać przy swoim?
    Szkodząc i sobie i innym na złość mamie?

  • 23. Data: 2012-01-15 16:02:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to nie wypominaj mi, że nieprawidłowo zakodowałem wiadomość skoro jest
    > zakodowana prawidłowo.

    Byłaby, gdybyś pisał w wielu językach.
    Ale nie piszesz, więc użyj zalecanego, a nie li tylko dopuszczalnego
    kodowania , to nie będziesz generował kłopotów sobie i innym, krzacząc gdy
    cytujesz lamerów.

  • 24. Data: 2012-01-15 16:05:00
    Od: Alias Awatar <b...@k...eml.pl>

    W dniu 12-01-15 15:48, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie no, bez jaj. gość wysyłający na polskie grupy znaczki w utf-8 poucza
    > o prawidłowych ustawieniach czytnika.
    > Kabaret po prostu. ;-)

    Chyba sam robisz kabaret

    http://evil.pl/pip/utf/v2/o/przeca.html

    G.

  • 25. Data: 2012-01-15 16:12:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 17:05:00 +0100, Alias Awatar napisał(a):

    > Chyba sam robisz kabaret
    >
    > http://evil.pl/pip/utf/v2/o/przeca.html

    Koniotrzepolino nie wytłumaczysz. On żyje w świecie jedynie słusznych
    prawd, gdzie KIA jest jedynie słusznym samochodem, za używanie aut
    francuskich grozi ekzekucja, przepisy drogowe są tylko luźną sugestią,
    każdy kto jedzie wolniej od niego (a nie daj boże zgodnie z przepisami)
    jest członkiem zbrodniczej organizacji kapeluszy, oglądania telewizji
    rosyjskiej powinni już dawno zabronić, tak samo jak korzystania z
    jakiejkolwiek innej platformy cyfrowej niż jedynie słuszna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2012-01-15 16:15:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alias Awatar" <b...@k...eml.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba sam robisz kabaret

    Nie.
    Ja po prostu nie miałem problemów z odczytaniem posta roxyego.
    I Gienek też by go nie miał, gdyby jako domyślne kodowanie miał zaznaczone
    8859-2.

    Oczywiście że można się upierać i z założenia jeszcze bardziej psuć
    kodowanie poprzednika, ale po co, skoro da się tego nie robić?
    Fakty są jakie są, niezależnie od tego jaki charset jeszcze się dopuści, to
    używanie każdego innego niż 8859-2 powoduje problemy z którymi wyskoczył na
    grupę Gienek.

    Dla mnie sprawa jest jasna - psucie czegoś w imię swojego oślego uporu i co
    gorsza szkodzenie również sobie samemu (bo to on nie mógł odczytać), a potem
    pretensje z tego powodu na grupie - to właśnie jest kabaret.

  • 27. Data: 2012-01-15 16:28:33
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 15.01.2012 17:01, Cavallino pisze:
> [...]
    > wiki (na który odpowiadasz)?

    > Ty też nie jesteś z Polski i masz z tym problem?

    Ależ jestem z polski i zgodnie z zasadami mogę kodować w UTF-8

    > A dlaczego nie 8859-2?
    > Bo nie i już?

    Bo zasady na to pozwalają.

> [...]
    > domyślnie pliterki na krzaki.
    >
    > Rozumiesz o co biega, czy nadal postanawiasz się upierać przy swoim?
    > Szkodząc i sobie i innym na złość mamie?

    Dzieciaku wiem że jesteś trollem i na dodatek niezbyt mocno rozgarniętym
    aby nie powiedzieć, że wręcz głupim. UTF-8 jest powszechnie stosowane na
    świecie w grupach dyskusyjnych i dopuszczone w Polsce. Czytniki grup
    dyskusyjnych w Polsce i na całym świecie radzą sobie doskonale z UTF-8 a
    już poza polską nie koniecznie radzą sobie doskonale z ISO-8859-2. Na
    przykład będą na Sri-Lance w hotelu chciałem wejść na polską grupę
    dyskusyjną i okazało się, że brak jest ISO-8859-2. Jak najbardziej w
    Polsce poprawnym kodowaniem jest ISO-8859-2 ale tak samo można kodować w
    UTF-8. Skoro można tak kodować i każdy w Polsce to bez problemu odczyta
    ponieważ mój program poprawnie umieszcza MIME to nie widzę powodu abym
    tego nie robił

    To wszystko z mojej strony w dyskusji z tobą. Jesteś trollem i aby nie
    wkurzać się czytając twoje wypociny które nie mają żadnego potwierdzenia
    w netykiecie grup dyskusyjnych zablokuję Ciebie aby program nie
    wyświetlał twoich wiadomości. Pisz sobie zdrów do woli. Ja już Ci nie
    będę odpisywał

  • 28. Data: 2012-01-15 16:36:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ależ jestem z polski i zgodnie z zasadami mogę kodować w UTF-8

    I powodować generowanie krzaków?
    No możesz, tylko po co, skoro 8859-2 działa LEPIEJ i krzaków zazwyczaj nie
    powoduje?

    > Bo zasady na to pozwalają.

    Więc po co się czepiasz lamerów za krzaczenie, skoro Ty też do tego cegiełkę
    przykładasz?

    > Dzieciaku wiem że jesteś trollem

    Aha, czyli albo nie przeczytałeś powyższego cytatu, albo go nie zrozumiałeś.
    Bo w aż tak ośli upór nie wierzę.

    No i trochę kultury też by się przydało, epitety zamiast podziękowania za
    rozjaśnienie powodów nieprawidłowego działania Twojego czytnika, nie
    wystawiają Ci najlepszego świadectwa.
    Orientacja w sytuacji też nie, bo jeśli ktoś dla kogoś miałby być
    dzieciakiem, to prędzej Ty moim. ;-)

    W każdym razie - EOD, chcesz śmiecić, to sobie śmieć, tyle że dzięki temu
    niewiele różnisz się od roxyego, na którego naskoczyłeś.

  • 29. Data: 2012-01-15 17:15:39
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 15.01.2012 17:12, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > rosyjskiej powinni już dawno zabronić, tak samo jak korzystania z
    > jakiejkolwiek innej platformy cyfrowej niż jedynie słuszna.

    Na takiego typa jak Cavallino jedyną radą jest olanie go i nieczytanie
    jego skomlenia. Facet się zbłaźnił bo nie wiedział, że dopuszczone jest
    kodowanie UTF-8 a potem zaczął dopisywać ideologię do swego bzdurnego
    stwierdzenia twierdząc na dodatek, że naskoczyłem na roxy'ego. Nic
    takiego nie zrobiłem. Jedynie napisałem mu co powinien zrobić aby jego
    wiadomości były odczytywane prawidłowo przez inne czytniki.

  • 30. Data: 2012-01-15 18:05:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    >Facet się zbłaźnił bo nie wiedział, że dopuszczone jest kodowanie UTF-8

    ROTFL !!!!
    Żałosny jesteś, jeśli ktoś czegoś nie wiedział, to Ty nie wiedziałeś
    dlaczego widzisz krzaki w poście roxego i że sam to spowodowałeś.

    A że jaj zabrakło, żeby się do tego przyznać, to teraz szczekasz i szarpiesz
    za nogawkę, jak każdy tchórzliwy kundelek.
    Poszczekaj sobie razem ze śmieciem godlem, pasujecie do siebie.

    P.S.
    W sumie szkoda, że okazałeś się takim bucem.
    Relacje z podróży pisałeś ciekawe, więc tylko dlatego jeszcze do kf razem z
    nim nie trafiasz......