    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Date: Mon, 5 Apr 2021 11:24:51 +0200

    On 05/04/2021 02:34, Marcin Debowski wrote:
    > Jak miałoby zostać zestawione połączenie jak na zewnątrz routera nie
    > wystaje standardowy komunikacyjny port?

    Tak samo jak do normalnej chmury. Nie wymaga żadnego "wystajacego
    portu". Twierdzisz że chińskie kamery wysyłają do chmury podejrzane
    dane. Nie wysyłają, przynajmniej nie bez pomęczeniach ich ustawieniami i
    podpięciem pod chmurę. Co wysyłają po podpięciu do chmury jest w sferze
    spekulacji.

    > Po wyjęciu z pudełka to istotnie nic, ale jesli zechce się to to
    > skonfigurować i używać z poziomu zwykle dołączanej androidowej czy
    > iosowej aplikacji i nie grzebac samemu w ustawieniach to jakiś serwer
    > zewnętrzny musi być w to zamieszany.

    Na szczęscie to jest zbedny ficzer, można miec to samo pod kontrolą.