  • 1. Data: 2021-04-04 11:51:26
    Temat: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Na ulicy potrzaskała mi się (chyba nie sama) maska samochodu...
    >
    > Ktoś poleci sprawdzoną kamerę, którą przykręcę do elewacji i bez
    > problemu podłącze do domowej sieci przez WiFi? Z możliwością rejestracji
    > np. 12-24h.
    >
    > Robert

    Ja kupiłem taką:
    https://overmax.eu/zewnetrzna-kamera-ip-overmax-cams
    pot-4-7-one
    Montaż i uruchomienie bezproblemowe. Nie założyłem karty pamięci, więc u
    mnie nie ma zapisu obrazu, a tylko podgląd i możliwość robienia zdjęć.
    Bardzo ładnie działa oświetlenie IR. Główna wada to niska rozdzielczość.
    Producent deklaruje full HD, ale chyba tak nie jest, bo z odległości 20
    metrów nie da się odczytać numeru rejestracyjnego. Cena 150 zł.
    Jacek