    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera na działkę
    Date: Fri, 24 Jun 2022 10:58:36 +0100

    On 21/06/2022 12:12, Adam wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Nie siedzę w temacie, doradźcie.
    >
    > Kamera na działkę, łączność WiFi - jest w zasięgu.
    > Dodatkowo zgrywanie lokalnie na SD.
    > Będzie wisieć na słupie, który już do nieczego nie służy - znaczy nie ma
    > elektryki ani żadnych innych kabli, więc można powiesić na nim cokolwiek.
    > Będzie do niej dostęp z drabiny, więc np. sprawdzenie czy wymiana
    > akumulatorów raz na jakiś czas (raczej liczony w tygodniach) nie stanowi
    > problemu.
    >
    > Najlepiej kopułkowa, obracana - zmotoryzowana.
> [...]

    Mam coś takiego https://reolink.com/gb/product/argus-2e/

    Co prawda nie jest to jakaś wysoka półka ale u mnie działa.
    Nie ma Zooma i Pan/tilt ale mają też modele, które to mają.

    U mnie sprawdza się świetnie. Bateria przez miesiąc spadła o 20% ale
    dla porządku przyznaję że w ciągu dnia kamera robi tylko timelapse.

    Przupuszczam że jak włączysz permamentnie czujkę PIR to będzie więcej
    zjadało baterii.

    Mają też dedykowane do nich panele PV.

    c.