  • Data: 2020-09-15 16:21:59
    Temat: Re: Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-15 o 13:41, universis pisze:
    > Mój telefon jest na dwie karty SIM. Podczas wyjmowania "wsówki" z tymi kartami, coś
    poszło nie tak i jedna z kart została w środku. Karta grzechotała w środku, więc ze
    spinacza biurowego zrobiłem "wytrych" i próbowałem ja wyciągnąć. Efekt jest taki że
    karta nadal jest w środku, tyle że nie grzechocze. Proszę o jakąś poradę jak otworzyć
    ten telefon lub może o jakiś link do takiej naprawy, szukałem w Googlach, znalazłem
    inne modele Sharp, ale nie miałem szczęścia znaleźć czegoś do mojego modelu.

    2 sekundy na jutubie
    https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_chann
    el=TvTuboChannel

    Naucz się Internetów :>