  • Data: 2021-06-08 22:14:57
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Cezar wrote:

    > Oczywiście firma notowana na giełdzie to już jest problem. Jej kondycja
    > zależy od ciągłego, dużego wzrostu. Jak go nie będzie to inwestorzy odejdą.

    Dokładnie tak. Kolega mi opowiadał posiedzenie zarządu w pewnej potężnej
    firmie produkującej sprzęt AGD. Przyjechał właściciel, otworzył slajd z
    wykresem, pokazał na nim punkt i powiedział "Za rok macie być tu.
    Dziękuję, do widzenia." Jak zarząd nie wykombinuje sposobu, to się go
    wymieni na sprawniejszy.

    Pozdrawiam, Piotr