    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Klawiatura do Pi z miejscem na Pi
    Date: Wed, 18 May 2022 22:55:46 +0200

    On 18/05/2022 22:08, Dawid Rutkowski wrote:
    > Ale ta klawiatura to z wtopionym owakiem?

    Nie, dziurka Pi od zasilania była dostepna. Tak, wiem co to owak.

    > Czy z zasilaczem?

    Zasilacz do Pi jest taki sam jak do czegokowlwiek z USB. Moze być
    powerbank. Przy odrobinie zabawy można sobie wyobrazić Pi 400 z
    wbudowanym płaskim akku od tabletu, jest tam troche miejsca.

    > Ostatnio zastanawiałem się nad możliwością używania/konfigurowania serwera - na
    konsoli linuxa - z samą klawiaturą, bez monitora...

    Interesujące, ale niekoniecznie sensowne. Monitory wielkości paczki
    papierosów są dostępne, mają normalne gniazdko HDMI i zasilają się z
    powerbanku. Można podpiąc pod normalny komputer jeśli jest potrzeba
    awaryjnego sprawdzenia konsoli.

    http://www.lcdwiki.com/3.5inch_HDMI_Display-B

    Potrzebujesz terminal zapewne. Pi da się tak przerobić składając rózne
    zabawki, ale jeszcze nie widziałem rozwiązania kompleksowego. Taniej
    wydzie stary latpop na Atomie, w rozmiarze 10". Mam eeepc oraz X230 i
    bardzo sobie chwalę oba. Są też tablety na normalnym windowsie, jedyna
    przeszkoda to kiepski wybór gniazd.