  • 1. Data: 2023-01-12 16:22:17
    Temat: Re: Kochani ubezpieczyciele!!!
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 12.01.2023 o 12:44, Eneuel pisze:
    > Ubezpieczyłem swój samochód za 287 zł, dlatego uprzejmie proszę
    > wszystkich ubezpieczycieli o niedzwonienie do mnie przez rok w
    > sprawie ubezpieczenia tego samochodu.

    Gdzie tak tanio jest?

  • 2. Data: 2023-01-12 20:47:28
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 12.01.2023 16:22, jn wrote:

    > Gdzie tak tanio jest?

    Wszędzie, wystarczy odpowiedni "pojazd" mieć ;-)

    --
    pzdr
    Roman

  • 3. Data: 2023-01-13 00:05:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.01.2023 o 20:47, Roman Tyczka pisze:

    > Wszędzie, wystarczy odpowiedni "pojazd" mieć ;-)

    Obawiam się, że nie wszędzie - dużo zależy od miejsca zamieszkania. Na
    przykład: na Mazurach będzie tanio, a w Warszawie drogo. Ja za OC z
    Zielona Kartą oraz Assistance (na wypadek braku paliwa) zapłaciłem 462
    zł. :(

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2023-01-13 06:48:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Jan 2023 00:05:22 +0100, Akarm wrote:

> [...]
    > przykład: na Mazurach będzie tanio, a w Warszawie drogo. Ja za OC z
    > Zielona Kartą oraz Assistance (na wypadek braku paliwa) zapłaciłem 462

    A jaka pojemnosc silnika ... i jaka miejscowosc?

    Mnie we wrocku wyskoczylo ~800zl za 1.9, co uwazam za tanio.

    Przeciez teraz byle kolizyjka to minimum pare tys ... peknie zderzak
    chocby, bo zabraklo 2 cm.

    J.

  • 5. Data: 2023-01-13 13:32:35
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 sty 2023 o 16:22, jn pisze:

    > Gdzie tak tanio jest?

    Uniqa via mBank. Nowe Volvo S40 z 2009 roku.
    [pewnie dlatego tak tanio, że to nowe ;) auto)
    Automatyczna skrzynia i silnik Diesela o pojemności niespełna 2 litrów.
    W standardzie jest awaryjny (rzecz jasna także wypadkowy) assistance.
    (to ten assistance czy ta assistance?)
    Od 09 lutego 2023 roku do 08 lutego 2024 roku, ale od lat ubezpieczam
    w tym samym miejscu -- choć nie zawsze via mBank i nie zawsze było to
    TU Uniqa -- wcześniej było TU Axa.

    Zazwyczaj mBank ma coś miłego. :)
    (nie piszę, że tylko mBank jest miłym bankiem)

    Od lat OC w Axa/Uniqa/mBank jest wielokrotnie tańsze niż u ich konkurencji.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2023-01-13 13:35:00
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 13 sty 2023 o 00:05, Akarm pisze:

> [...]
    > przykład: na Mazurach będzie tanio, a w Warszawie drogo. Ja za OC z
    > Zielona Kartą oraz Assistance (na wypadek braku paliwa) zapłaciłem 462

    Co z brakiem akumulatora, brakiem powietrza w oponach i z innymi
    kłopotami?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2023-01-13 21:17:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2023 o 06:48, J.F pisze:

    > A jaka pojemnosc silnika ... i jaka miejscowosc?
    >
    > Mnie we wrocku wyskoczylo ~800zl za 1.9, co uwazam za tanio.
    >
    > Przeciez teraz byle kolizyjka to minimum pare tys ... peknie zderzak
    > chocby, bo zabraklo 2 cm.

    800z cashbackiem 50. Volvo s60 2,5T 210. Po umiarkowanej szkodzie w
    zeszłym roku. DC.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-01-13 21:41:49
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > Wszędzie, wystarczy odpowiedni "pojazd" mieć ;-)

    Napisał że nie jeździ repliką rydwanu Ramzesa II. ;)

  • 9. Data: 2023-01-13 21:46:58
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > Od lat OC w Axa/Uniqa/mBank jest wielokrotnie tańsze niż u ich konkurencji.

    OK, rozumiem. Promocja banku i ubezpieczalni.
    Płacę 430 zł za OC.

  • 10. Data: 2023-01-14 00:24:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 13.01.2023 o 21:17, Shrek pisze:

    > 800z cashbackiem 50. Volvo s60 2,5T 210. Po umiarkowanej szkodzie w
    > zeszłym roku. DC.

    No, to rozumiem.
    Ja mam Golfa 1,9 TDI. :)
    Do OC dołożyłem sobie jeszcze NNW - to dodatkowo 80 zł, Ale zauważyłem
    taką prawidłowość u siebie (fatum/zabobon/przesąd?) że po odpowiednim
    zabezpieczeniu, nie muszę z tego zabezpieczenia korzystać. A odwrotnie,
    to już dupa blada. Dwa razy zdarzyło mi się wyjechać rowerem bez
    podstawowego sprzętu (bo tylko na chwilę) i te dwa razy w odległości
    kilku/kilkunastu kilometrów od domu łapałem gumę. A że to było przecież
    na chwilę, to nie tylko narzędzi, ale i karty nie miałem. Musiałem po
    kilka kilometrów prowadzić rower do jakiegoś sklepu po dętkę i kupować
    "na zeszyt".
    Od kiedy zacząłem kupować ubezpieczenie na rower, nie miałem żadnych
    przygód.
    Dlatego uznałem za stosowne dokupować zawsze NNW, jakoś bezpieczniej się
    czuję. :D

    --
    -
    Akarm