  • 11. Data: 2009-01-31 13:18:25
    Temat: Re: Kogo zatrudniają w tej Erze...
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    news:gm1evp$qc4$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie zarządał tylko *może* *zarządać* a dostawca usług *nie* *może*
    > odmówić. Polecam lekturę KH.

    litości, poprawiasz jeden błąd robiąc inny...

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-01-31 15:41:28
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >- tylko pod inna nazwą. Kto to widział aby do mix przysyłać fakturę. w
    >plusie ładuje sobie w bankomacie- jak podładuje kiolka razy w m-cu to
    >mam spokój na kilka miesiecy. W orange i erze to jest pod tymn
    >wzgledem trzeci swiat.

    Jezeli 3 swiatem nazywasz wybor pomiedzy opcja z FV i bez to tak , oferta
    jest uboga. Nastepnym razem jak nic nie wiesz to nie rob z siebie glupka.

  • 13. Data: 2009-01-31 15:44:19
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Po blisko 3 godzinach wiszenia na telefonie i rozmowy z kilkunastoma
    > osobami, w końcu udało się trafić na taką, która nie dość że chciała, to
    > mogła coś poradzić... Więc w Erze zdarzają się również pracownicy
    > kompetentni i rzeczowi, ale szkoda, że się tylko "zdarzają" (przynajmniej
    > tak to z mojego punktu widzenia wygląda).

    Bicie piany z powodu bzdeta. Chyba jak masz polecenie zaplaty na licznik
    energentyczny to nie chcilabys zeby bez twojej zgody bank regulowal FV na
    inny licznik podlaczony pozniej?.

    Zreszta wynos sie z eRY. Statystycznie nie ma to znaczenia dla kazdego z
    operatorow.

  • 14. Data: 2009-01-31 17:07:25
    Od: t...@g...com

    > Jezeli 3 swiatem nazywasz wybor pomiedzy opcja z FV  i bez to tak , oferta
    > jest uboga. Nastepnym razem jak nic nie wiesz to nie rob z siebie glupka.

    Tylko w Plsce nazwanie oferty abonamentowej jest mozliwe okresleniem
    jej jako prepaid, skoro co miesiąc przesyłajĄ i żadne dodatkowe
    doładowanie w wysokości umownej nie skraca okresu umowy. To miałem na
    mysli mówiąc o takich ofertach jako rodem z trzeciego świata

  • 15. Data: 2009-01-31 17:32:17
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > bez pokazywania mi. Tak też robiła. Dziś zdziwienie kolejne, zablokowano
    > jej połączenia wychodzące. Zaraz, kurwa mać, to z kim i co ja ustalałem?
    > Jestem ich abonentem od przeszło 10 lat, od kilku lat zarabiają na mnie
    > prawie 10k rocznie i robią problemy z powodu 25zł na prepaidzie, który na
    > marginesie w między czasie został doładowany za co najmniej 200 zł w ciągu
    > miesiąca? Okazuje się, że ów miły Pan ie przesunął w systemie terminu
    > płatności za tą jedną FV i teraz odkręcenie tego wcale nie będzie takie
    > proste... Ja wysiadam, mam dość, kończą mi się umowy i "wynoszę się" z

    Bez obrazy ale Twoje zachowanie jest dziecinne. Sporo napisałeś o tym jacy
    źli są konsultanci ale najważniejszego, czyli tego co jest napisane w umowie
    i regulaminie który podpisałeś nie ma. To że trafiłeś na niekompetentnego
    konsultanta dopiero po 10 latach to i tak sukces. Doradzam najpierw czytać
    co się podpisuje, pytać i żądać odrazu konkretnej podstawy w regulaminie czy
    umowie. Życie będzie prostrze i mniej będziesz marnował czasu na walkę z
    wiatrakami. Jak coś jest nie tak piszesz reklamacje.

  • 16. Data: 2009-01-31 18:55:14
    Od: "looker" <l...@l...pl>

> [...]
    >Tylko w Plsce nazwanie oferty abonamentowej jest mozliwe okresleniem
    >jej jako prepaid, skoro co miesiąc przesyłajĄ i żadne dodatkowe

    Nie znasz oferty ery, era ma do wyboru mix z faktura i mixa bez, klinet
    wybiera. Wiec nie krzycz ze to trzeci swiat za plusem i orange bo oferta
    daje wybor kupujacemu.

  • 17. Data: 2009-01-31 19:20:40
    Od: t...@g...com

    Nie znasz oferty ery, era ma do wyboru mix z faktura i mixa bez,
    klinet
    wybiera. Wiec nie krzycz ze to trzeci swiat za plusem i orange bo
    oferta daje wybor kupujacemu.

    no tak kolejne dziecko neostrady nierozumiejące słowa pisanego.
    era nie ma oferty mix na liczbe doładawań tylko na miesiące.
    Więc jest to normalna oferta abonamentowa - na czas określony

  • 18. Data: 2009-01-31 20:01:23
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >no tak kolejne dziecko neostrady nierozumiejące słowa pisanego.
    >era nie ma oferty mix na liczbe doładawań tylko na miesiące.
    >Więc jest to normalna oferta abonamentowa - na czas określony

    Jak taki madry jestes to podaj definicje mix'a. NIe ma czegos takiego.
    Oferta mix oznacza polaczenie prepaid'a z postpaid'em i tyle. Reszta to
    ustalenia regulaminowe danej promocji czy uslugi. Idz dziecko do domu i sie
    nie spalaj.

  • 19. Data: 2009-01-31 20:01:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Jan 2009 02:17:07 +0100, Tomasz Motyliński wrote:
> [...]
    >jej połączenia wychodzące. Zaraz, kurwa mać, to z kim i co ja ustalałem?
    >Jestem ich abonentem od przeszło 10 lat, od kilku lat zarabiają na mnie

    Kiedys byc moze zatrudnisz sie w wielkiej firmie i zobaczysz ze nie
    wie lewica co czyni prawica :-)
    Szczegolnie jak firma ma 10m mln klientow.

    A ty swoja droga to nie moglbys jednego przelewu puscic i nie zawracac
    glowy systemowi ?

    >Ja wysiadam, mam dość, kończą mi się umowy i "wynoszę się" z Ery.

    Myslisz ze u innych bedzie lepiej ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2009-02-01 08:17:17
    Temat: Re: Kogo zatrudniają w tej Erze... [OT jak wygląda praca na infolinii ]
    Od: huri_khan <e...@w...pl>

    Tomasz Motyliński pisze:

> [...]
    > proste... Ja wysiadam, mam dość, kończą mi się umowy i "wynoszę się" z Ery.

    Czy ty myślisz że konsultant ma prawa żeby zmieniać terminy płatności
    dowolnemu klientowi ? Przecież to trzeba ingerować w system księgowy od
    którego infolinia jest odseparowana.

    A teraz OT

    Znam życie konsultanta z infolinii (9393) bo sam jak byłem na studiach
    to dorabiałem w ten sposób.
    Masz tygodniowe szkolenie gdzie musisz ogarnąć całe procedury związane z
    obsługą klienta, poznać cenniki i regulaminy, które się zmieniają,
    poznać system lub nawet kilka bo różne rzeczy się zgłasza w różnych
    systemach (tutaj zależy już od operatora).

    I dostajesz prawie najniższą krajową + ewentualnie jakaś premia, która
    jest zależna od sprzedaży, czasu rozmów, ilości odebranych telefonów
    itp. Im krócej konsultant z tobą rozmawia tym bardziej jest skuteczny.

    Konsultant ma w dup.. ciebie i wszystkich innych którzy mu płaczą do
    telefonu że nie może zapłacić, że mu telefon zablokowali, że on płaci po
    1000 zł na miesiąc i żąda rozmowy z dyrektorem. Bo gdyby miał się
    przejmować wszystkimi telefonami to po roku pracy wyląduje w psychiatryku.

    Moja rada jak chcesz się coś dowiedzieć na infolinii to zadzwoń około 3
    razy bo wtedy trafisz na różnych konsultantów (tylko nie dzwoń w tym
    samym dniu bo jak zadajesz ciężkie/niestandardowe pytania to konsultant
    biega po całym telecentrum i pyta się wśród innych czy nie wiedzą jak
    odpowiedzieć na pytanie) jak wszyscy będą mówić podobnie to duże
    prawdopodobieństwo że tak właśnie jest.

    P.S. Na infolinii nie ma żadnego prezesa danej firmy, rzecznika
    prasowego, dyrektora, zespołu prawników itp. Konsultant ma te same dane
    co ty czy ogólnodostępne regulaminy + ewentualne procedury do
    najczęściej zdarzających się przypadków.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]