  • Data: 2021-04-21 14:52:51
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2127894189$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,

    >Z tego, co mi wiadomo, jednak z 3 faz - 3x16A zazwyczaj, starsze
    >3x10A. A 3x32A to do ładowarki DC 22 kW albo do AC tam, gdzie masz
    >przepływowe podgrzewacze

    A, ja juz nic nie wiem, Cavallino niech wyjasnia.

    >Dlaczego? 22 kW - w sam raz.

    O ile sie nie okaze, ze samochod naprawde potrafi tylko z jednej fazy.

    >Jak masz 3x32A to bezpiecznik nie wyleci.
    Chyba, ze masz dwie lazienki i dwa podgrzewacze :-)

    >A jak masz DC, to na czas kąpieli wyłączasz.

    >Swoją drogą - mam przemyślany algorytm do układu z przekładnikami na
    >bezpiecznikach i dostosowaniem mocy pobieranej z poszczególnych faz
    >do
    >aktualnego obciążenia.

    To moze warto rozwijac, bo bedzie problem ladowania w garazach
    podziemnych blokow.
    Trzeba jakis dynamiczny przydzial mocy ...

    No chyba ze ... rozwiaza za nas ten problem, przeciez u nich bedzie
    wczesniej.

    Albo wspolnoty sie postawia - zadnego ladowania w garazach, za duze
    ryzyko, a w ogole to zakaz wjazdu elektrykow :-)

    Albo ... wygra rozwiazanie kompromisowe - mozna ladowac, ale 6A 1f.
    Bo taki przydzial, a moc ogranicza ryzyko :-)

    J.