  • Date: Mon, 15 Feb 2010 14:27:50 +0100
    From: CUT_INZ <C...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny temat z cyklu: nowy czy używany?

    W dniu 15-02-2010 13:00, arek a pisze:
    > Przymierzam sie do zakupu samochodu. Po dluzszych poszukiwaniach po
    > komisach, ilus tam rozmowach ze sprzedajacymi zaczynam kierować się w
    > stronę nowego samochodu.
    >
    > Po przegladnieciu rynku wstepny wybor padl na Fiata Bravo z silnikiem
    > 1.4 120KM w wersji Dynamic do niecałych 60k PLN. (udało mi się w tej
    > kwocie znalezc nawet jednego z dieslem o pojemnosci 1.9 i mocy 120KM).
    > Samochod planuje wziac w kredycie na 5 lat.
    >
    > Alternatywa do takiego zakupu jest znalezienie jakiegos ciekawego
    > uzywanego samochodu.
> [...]

    Ja absolutnie nigdy już nie kupię używki na kredyt! Koszty takiego
    kredytu to masakra!
    Ostatnie dwa pojazdy kupiłem nowe w leasingu na 103% i 111% (na 3 i 5 lat)!
    W 2002r kupiłem na raty używanego MB W210, głupi byłem. Po 5 latach
    spłacania kredytu wyszło, że wystarczyło dołożyć 10k zł i kupić nówkę w
    leasingu.