  • Data: 2022-02-12 21:57:11
    Temat: Re: Konfiguracja bezpieczników
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2022 o 00:01, robot pisze:
    > Dobry wieczór.
    >
    > Nie znam sie.
    > Instalacja w bloku jest taka, że są tylko dwa druty.
    > Co będzie jak się da jeden bezpiecznik na jeden drut,
    > i drugi bezpiecznik na drugi drut?
    > Oba najzwyklejsze topikowe.
    >
    > Jak to będzie działać?
    > Czy to bardzo źle będzie?

    Ja się nie znam na leczeniu hemeroidów, zębów czy też szkarlatyny. Jak
    mam problem ze zdrowiem to idę do lekarza zamiast dopytywać się
    zazwyczaj mniej dokształconych w danym temacie ode mnie.

    Zobacz tyle już postów, a ani jeden nie była w pełni prawidłowy,
    ponieważ tutaj powinno paść kilka pytań zanim zostanie udzielona
    prawidłowa odpowiedź:

    Jaki jest układ sieci zasilającej?

    Jaki jest zastosowany rodzaj ochrony dodatkowej w tej instalacji?

    No i w końcu "w jakim celu"?