  • Data: 2010-11-22 23:07:33
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:iceoi0$kl4$1@news.onet.pl...

    > Ja miałem w soczewce i wywaliłem. Po pierwsze jakiś dres dobrał piękne
    > palniki 8000K lub nawet 10000K, po drugie wstawił je w zniszczone i
    > zabrudzone reflektory. Stwierdziłem że przywróce stan bliski fabrycznemu i
    > starczy, nie pomyliłem się. Ty pewnie masz sprawne lampy i ksenon, to może

    to fakt, podstawa prac przy reflektorach to dobra jakość odbłyśników i
    czyste szkła, klosze, napięcie na żarówkach i dobre żarówki. Ale jak już to
    wszystko skompletujesz to okazuje się, ze soczewki po prostu słabo świecą.
    Przykład tu
    http://toyota.arbiter.pl/zdjecie/16517.Reflektory.w.
    Avensis.III.T27
    http://toyota.arbiter.pl/zdjecie/16539.Soczewki.Aven
    sis.III.T27
    auto z salonu a w porównaniu z moja corolką gdzie mam FFxenon - avensis
    wypada blado. Soczewki świecą dokładnie ale nie są efektywne

    > takowego pokrętła nie ma :) Ale jak byś chciał zgodnie z przepisami
    > zreazliwoać układ oczyszczania reflektorów? Spryskiwacz lub wycieraczka
    > się

    zgodnei z przepisami to nie mam czegość takiego. Zreszta moja przeróbka
    wogole nie jest zgodna z przepisami. Dla mnie jest ważne by była zgodna z
    rozsądkiem i nie przeszkadzała innym. Dostawczaki są zgodne z przepisami a
    oślepiają więcej niż chińśkie xenony (reflektory zamocowane są w
    dostawczakach na wysokości lusterek osobówek)

    Ja mam szklane klosze. to jest lepsze niż spryskiwacze bo raz je przecieram
    chusteczką i mam spokój. Ostatnio jezdziłem Fabią i gdy chciałem wytrzec
    reflektory okazało sie ze plastikowe w ogole sie nie wycierają szmatką tylko
    się mażą. Klosz był po tym jak abażur od żyrandola. I to jest zgodne z
    przepisami. Poza tym porysowany...

    > :) Pomijam że spryskiwacze wiele nie dają, choć jakby tak odłaczyć
    > spryskiwacze to w niejednym aucie mamy 10l zbiornik na płyn, choć taki
    > plus

    spryskiwacze nie przeszkadzają, myślę warto je mieć.