  • Data: 2010-11-23 03:22:11
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:icehhh$qaq$1@news.onet.pl...
    > A jaki efekt Ci przyświeca? Lepsze oświetlenie? Nie tędy droga...

    Jaki efekt... hm... mój drugi samochód to Acura TL-S 2007 rok...
    Ma HIDy z soczewkami. I po przesiadce do mej starszej Hondy
    razi mnie żółty kolor lamp i słaba ich jasność.

    Chcę sobie po prostu podkręcić jasność i wybielić nieco światła :-)
    Wiem, że bez soczewek nie będzie tak ładnie jak w Acurze, ale
    może być lepiej... Reflektory są wciąż błyszczące i czyste, auto
    jest z 2004 roku, ma 100tyś mil na liczniku i jeszcze nie miało
    wymienianych żarówek. W ten weekend spaliła się od strony
    pasażera i tak sobie pomyślałem, że jest okazja o tym pomyśleć... ;-)

    > A jeśli nie masz soczewek to od razu zapomnij, wszystko się da,
    > ale po prostu nie warto.

    Chciałem po prostu spróbować... Te $40 to nie duże pieniądze.
    Jeśli będzie kicha to wrócę do halogenów HB4 a HIDami pobawię
    się w akwarium morskim. Dlatego myślę o kupnie żarników
    w kolorze "akwariowym", czyli 10000K.
    Przy okazji zapytam - czy ktoś widział może klosze okrągłe
    co brałyby żarówkę HB4? Może jakieś motocyklowe? Przydałyby
    się jak lampki nie sprawdzą się w aucie i będę je chciał użyć
    w akwarium...

    > Ja już pisałem, dosyć szybko robiłem konwersje HID
    > na halogen łącznie z naprawą optyki :)

    Ja nie mam co naprawiać w optyce - auto ma całkiem dobre
    lampy. Jest wciąż w miarę młode - to 6-cio latek.