    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@g...com>
    <qiq1g3$14fi$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <5d511d68$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5d512349$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Koszt przejechania 100km
    Date: Mon, 12 Aug 2019 13:35:32 +0200

    dyskusyjnych:XnsAAA97FBADB6F7budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >No to teraz trzeba sie zastanowic - wolisz golasa tego typu z jakims
    >silnikiem 1.0 który jednak bedzie palił pewnie 7-8litrów czy
    >poleasingową
    >octavie 5 letnia w automacie za 35kPLN która pali 6 litrów?

    Troche sie pozmienialo, bo tipo z silnikiem 1.4, ale 95KM, i
    ekologicznym, a nie takim, ze Cie do miasta nie wpuszcza.
    I z klima.
    I mozna zagazowac :-)

    >Bo mi jakos wychodzi ze octavia to troche inne auto, dodatkowo za pol
    >ceny.

    Ale jak bedziesz chcial sprzedac w jej wieku 10 lat, to sie okaze ze
    kosztowala amortyzacja tyle samo.
    Ale ryzyko awarii ... no ciekawe, gdzie wieksze, skoro tipo tez
    zamierzamy 10 lat trzymac, ale za to pierwszy wlasciciel, serwisowany,
    nie krecony :-)
    A skoda w automacie :-P

    A czy takie inne auto - nowe tipo jakby ma wiekszy rozstaw osi.
    Fakt, ze za kombi trzeba duzo doplacic ...

    J.