  • Data: 2019-08-12 16:40:11
    Temat: Re: Koszt przejechania 100km
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2019 16:15:29 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > 50 tysięcy to jest koszt posiadania nowego samochodu kupionego za 90
    > tys. na działalność i użytkowania go przez 10 lat i potem sprzedania
    > dziesięciolatka.

    Posiadania powiedzmy ze koszt ok co do użytkowania to sa inne koszty

    Dziesięć lat temu był 2009 rok
    Galaxy wtedy kupiłem za bodajże 6tys, w 2013 sprzedałem za 3tys
    W 2013 kupiłem multiple za 8tys w 2018 sprzedałem za 3tys
    Koszt posiadania używanego auta jak widzisz przez ok 10 lat to (6-3)+(8-3)=8tys zł
    Ty podajesz kwote 50tys na 10lat(nie podając linka gdzie moge kupić auto nowe za
    50tys) i twierdzisz że nowym taniej
    Nijak mi się to nie spina.