eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRe: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio) › Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sun, 8 Mar 2020 06:52:49 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    From: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, March 8, 2020 at 6:35:03 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:
    > No sorry, ale ostatnich kilka lat życia tej grupy to były głównie
    > awantury, dyrdymały i zabłąkane oferty viagry. Odeszliśmy właśnie
    > dlatego, że wrzuty czegoś wartościowego były ignorowane albo komentowane
    > przez kretynów. Jaki taki poziom (jaki taki, bo bzdury były zawsze)
    > skończył się mniej więcej 10 lat temu.
    >
    > Inna sprawa, że miejsc dyskusji o tematyce foto praktycznie rzec biorą
    > już nie ma. Jest pełno grup sprzętowych, ale ile można.

    Ty kmiocie nie pojmujesz, ze byles I jestes jednym z najbardziej zainteresowanych
    robieniem szamba na tej grupie.
    Nawet teraz "wpadles tu calkiem przypadkiem", bo poczules,
    ze bedziesz mial okazje delektwac sie smrodem tutejszego szamba.

    Jak widac, tesknisz do tego i jak sam zaznaczyles,
    od czasu do czasu sprawdzasz, co tu sie dzieje,
    by w odpowiednimn momencie przycupnac na gownie,
    ktorego gdzie indziej ci byc moze brakuje z powodu cenzurowania.

    Odnosnie zas twojego reklamowania sie tutaj, to tylko swiadczy,
    ze masz tak nikle zainteresowanie, ze musisz robic to na takim cmentarzu,
    ktorym to niby pogardzasz.
    Dna siegales juz oddawna, ale teraz, to juz go przebijasz i spadasz ponizej.
    Moje milosierdzie blizniego, wzbudza wspolczucie nad takim niedolega umyslowym,
    jakim jestes.

    Slon