eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRe: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio) › Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Subject: Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Date: Mon, 9 Mar 2020 08:59:54 +0100

    W dniu 2020-03-08 o 22:56, Adam pisze:
    > Jak będziesz przygotowywał odcinek o waveblasterach, to mogę poszukać
    > moją Yamahę i Ci pożyczyć do nagrania - o ile Ci się przyda. Wersja ISA.
    > Tyle, że u rodziców w domu będę dopiero końcem marca.

    Dzięki, będę pamiętać jakby co.

    > BTW: Jak można sterować urządzeniem w złączu ISA przez Midi?

    Budując im to złącze sterowane jakimś arduino czy innym procesorem.
    Generalnie jest to równoległa magistrala, łatwa do zasymulowania.

> [...]
    >
    > Teraz pracuję na Win7/x64 i nie mam programu, który by chciał wysyłać
    > SysEx.
    > Ale też mam dwie niewiadome: zmiana interface MIDI (teraz M-AUDIO
    > Midisport 4x4) i inne programy do obsługi MIDI. Ale raczej interface
    > midi powinien być "przezroczysty" dla komunikatów - on w zasadzie działa
    > jak switch.
    > Wydaje mi się, że to bardziej kwestia programu.
    > Nie siedziałem w tym przez blisko 20 lat, trochę wiedzy mi w
    > międzyczasie uciekło.
    > Podpowiesz jakiś program typu edytor nut obsługujący SysEx?

    Musiałbym pogrzebać, bo swoje sysexy wysyłałem przy okazji Sonarem, ale
    to duży kombajn. Chyba wszystkie duże mają taki moduł. Natomiast osobne
    apki to muszą pracować z nowym systemem, też od lat nie używałem.

    Stary dobry winamp powinien nadal dać radę, tylko oczywiście on nie
    czyta, a jedynie wysyła.