  • Data: 2023-02-11 19:18:32
    Temat: Re: Kto mówi, że nie da się ładować w bloku
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2023 o 16:44, Myjk pisze:
    > Sat, 11 Feb 2023 10:42:54 +0100, io

    > Szczególnie że w elektromobilnej polszy przypada
    > aktualnie 1 EV na 4000 osób.

    Tak, a w tym bloku mieszka 150 osób z tych 4000, czyli 1 samochód na 20
    takich bloków. I jeszcze stoi budynek w którym jest prąd, obok którego
    są dwa małe miejsca w sam raz na dwa twizy :-) i wcale nie trzeba z
    7-mego piętra ciągnąć albo słupka.

    > Tyko taki przedłużacz, ze swoją masą "zwisową"
    > to pewnie pierdnie po niedalekiej chwili.

    Pisałem o tym jak poradzić sobie z dociągnięciem do konkretnego miejsca
    na parkingu a nie jak do parkingu dociągnąć. Jest oczywiste, że ten
    kabel z 7-mego piętra jest tymczasowy i w ogóle .. szlifierka a nie
    ładowanie elektryka, ale jak tu nie skojarzyć z problemem z ładowaniem
    elektryka. Generalnie można by zrobić ze dwa miejsca dla elektryków ze
    słupkiem, ale na razie nie ma klimatu, znaczy się mentalność nie ta.

    > Może wbijał ujęcie do gazu. ;P

    Nie wiem i nie wiem czemu nie zaczepiłem go, jakoś musiałem się spieszyć.