  • Data: 2020-11-14 15:52:10
    Temat: Re: Kto winny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2020 o 15:04, J.F. pisze:

    > Mandat przyjal, to po sprawie ... ale czy powinien przyjmowac ?

    Ja na miejscu rolnika bym nie przyjął licząc na sąd i wykazując, że to
    był stan wyższej konieczności, bo idiota atakował. Za to jeśli chodzi o
    kierowcę, BMW, to powinien się cieszyć, bo moim zdaniem dałoby sie tu
    przestępstwa dopatrzeć. Zresztą mnie wkurzają Ci idioci bawiący się w
    szeryfa, jak oglądam filmiki i moim zdaniem powinien być jasny przepis w
    stylu "Kto celowo łamiąc przepisy prawa o ruchu drogowym dąży do
    spowodowania kolizji ...". Bo ja rozumiem nieuwagę, ale trafiają się
    goście ewidentnie celowo to robiący.

    --
    Robert Tomasik