  • Data: 2007-01-26 21:08:42
    Temat: Re: Kto zapłaci za błędy UKE delegatura Gdynia
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Problem polega na tym ze tam juz jest UPC i z tego co wiem zarzad i zarzadca
    maja upc ...wszyscy klienci podlaczeni do mnie nie sa w zarzadzie ,a pisma
    najpierw rozpatrza zarzadca w porozumieniu z zarzadem...teoretycznie raz na
    pare miesiecy sa zebrania wspolnoty ,ale raz probowalem sie dostac to mnie
    nie wpuszczono ,bo nie jestem czlonkiem wpolnoty,a wszystkie propozycje mam
    kierowac do zarzadu.
    spit