  • Data: 2023-08-27 21:58:31
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-27 o 20:01, J.F pisze:
    > Ale wbrew pierwszemu postowi film nie jest o Leafie, tylko o KIA niro,
    > gdzie zasieg jest ponad 400km, a moc ładowania 75kW.
    > I jest o trasie Boston-Iława, wraz z przejazdem eurotunelem.

    No to nie wiem co on z tą kijanką robił, ja najdalej takim samym
    kijaczem pojechałem za Frankfurt, 850km w jedną mańkę. 9,5h nam wyszło
    razem z ładowaniem, powrót to samo. Czyli średnia z jazdy+postoje 90km/h.
    Kolesiowi wyszła średnia 47 km/h więc nie wiem co on tam modził, chyba
    że z tym tunelem tyle schodzi.

    > A to ładowarka nie działa z twoją kartą bankową, albo z aplikacją,
    > i trzeba jechac gdzies 30 km w bok, sciągać aplikacje, dzwonic po
    > serwisach. A to kabelka nie da sie wyjąc, czy terminal do karty
    > przegrzany - a czas leci.

    Infrastruktura jest jaka jest, ciągle w powijakach. Ja przed wyjazdem do
    szkopa poświęciłem kilka godzin na apki, srapki, konta, robienie spisu
    ładowarek itp. Jak się jedzie na pałę to może nie wyjść.

    L.