  • Data: 2021-03-10 16:40:46
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw
    .pl...
    Pan J.F. napisał:

    >Nigdy nie patrzyłem na długość gwarancji jak na planowany czas
    >eksploatacji,
    >a tym bardziej czas bezawaryjnej eksploatacji.

    No wlasnie - bo nie ma takiego zwyczaju.

    Ale jesli producent takie dobre rzeczy robi, to niech to poprze
    gwarancja :-)

    >Kiedyś (lata siedemdziesiąte)
    >telewizor miał roczną gwarancję, a producent zakładał, że w tym
    >czasie
    >będzie musiał dokonać średnio jednej bezpłatnej naprawy każdego
    >odbiornika.
    >Dzisiaj ustawowa gwarancja (rękojmia) konsumencka to trzy lata,
    >producent

    Trzy czy dwa?
    A tak naprawde do jeden rok, bo potem sie konczy domniemanie wady ..

    >na ogół kombinuje tak, by w tym okresie nic się nie psuło, a jeśli
    >już
    >zdarzy się wypadek przy pracy, to obsługa kosztowała jak najmniej
    >(czasem
    >oznacza to wymianę sprzętu na nowy, bo organizacja serwisu jest
    >droższa).

    No to niech kombinuje tak, aby przezyl 5 lat :-)

    A raczej ... niech nie kombinuje tak, aby sie zepsul po tych 3 latach
    :-P

    J.