  • Data: 2021-03-13 10:06:33
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to takiego? Chodzi o to, żeby przy odpalaniu system stwierdził, że
    > pochodzi z zaufanego źródła? Pewnie żaden nie ma, ale nie należy się tym
    > przejmowac, bo są inne sposoby oszacowania ryzyka, użycia takich
    > programów. Przy programach narzędziowych jest ono praktycznie zawsze
    > niskie, bo używają lub polecają je osoby, które w temacie siedzą i
    > potrafią dostrzec podejrzane działania. Jeśli coś wyjdzie, to dowiesz
    > się o tym z googla. Istotniesz na co trzeba zwracać uwagę to skąd
    > się pobiera programu.

    Ostatnio Defender znalazł wirusa w programie, który sam napisałem 10 lat
    temu w Delphi.
    Tylko czemu dopiero teraz, po tylu latach, go znalazł?
    Napisał, że istnieje prawdopodobieństwo wirusa i dał kwarantannę.
    Czyli nic pewnego, tylko planowe straszenie klienta ;)
    Niech się nie czuje zbyt pewnie ;)

    > Nie potrafię powiedzieć, bo aż tak głęboko patlogie Windows (zgaduję)
    > mnie nie dotykają, ale zasadniczo, jak mam potrzebę migracji to klonuję,
    >
    > Jeśli nie masz nikogo w świecie fizycznym, kto byłby obcykany z tematem,
    > to gdy będziesz gotowy, zadaj pytanie jak to zrobić na pl.comp.pecet, a
    > wielu chętnie Ci pomoże i poprowadzi.

    Dziękuję

    WM