    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    <6048e6e1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2b2sp$1435$1@gioia.aioe.org>
    <6049e4f1$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <s2da8g$i54$1@gioia.aioe.org>
    <s2ecg7$un$2$Adam@news.chmurka.net> <s2g7ql$3uo$1@gioia.aioe.org>
    <s2gqgs$muq$1$Adam@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <s2kpq7$lip$1$Adam@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 14 Mar 2021 21:28:17 +0100

    Pan Adam napisał:

    > Tylko sprawdzałem Twoją spostrzegawczość ;)

    Tak żem czuł.

    > Ale masz rację: odwróciłem znaczenie pojęć.
    > Dziadek jeszcze używał podobnych sformułowań; podobnie, natykam
    > się na nie w starych książkach, bodajże np. pierwszych książkach
    > Witolda Rychtera.

    Tuwimowi udało się wtłoczyć ich wiele do opowiastki. Trzeba przyznać,
    że zrobił to ze znawstwem -- da się mniej więcej zrozumieć, o co tam
    chodzi.

    Jarek

    --
    Albowiem z powodu kajli na uberlaufie trychter rzeczywiście robiony był
    na szoner, nie zaś krajcowany, i bez holajzy w żaden sposób nie udałoby