  • Data: 2020-08-14 14:20:55
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup
    > T.
    >ciekawie bedzie....
    >masa solarow podbija napiecie w sieci. jest o tym obok na budowaniu.
    >cos z tym musza zrobic.
    >inwestycje w miliony albo zablokowac solarkowanie, albo rozdzielac
    >pozwolenia by sie instalacje nie kumulowaly w jednej dzielni,
    >albo dawac zgody tylko wlascicielom elektrykow....

    a wlasciciel w pracy, gdy sloneczko grzeje.
    Ale moze w tym samym rejonie.

    Na ile duze te inwestycje w siec to nie wiem, natomiast ... cos trzeba
    bedzie zrobic z elektrowniami.
    Tych weglowych nie mozna wylaczyc, bo akurat sloneczko przygrzalo.

    >itp itd...
    >w kazdym razie majac miejsce i kase to mozna juz elektryka rozwazyc,
    >ale wlasnie z panelami. imo....

    Hybryde z wymienna bateria ?
    Wracasz, wsadzasz naladowaną w czasie dnia, a stara do ladowania ...

    >poczekamy zobaczymy.

    Paliwa kopalne sie skoncza i to relatywnie szybko, wiec istotnie
    zobaczymy ... no, szczesliwie moze juz nie my :-)

    J.