  • Data: 2020-08-14 17:15:35
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rh66ls$hs$2$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 14-08-2020 o 15:10, J.F. pisze:

    >Dwa razy drożej za stacje ładowania w każdej dziurze to drogo?

    >A jest przymus bycia idiotą i ładowania na tej samej stacji dwa razy
    >drożej?

    Nie znam sie, ale chyba jest cos lepszego, skoro ludzie za to placa

    >Nie - special price for VW.
    >Oferta dla umysłowych niemot po prostu.

    Nie znam sie, ale pisza, ze to przedsiewziecie BMW, Mercedesa, VW ...
    Kia tez dolaczyla.
    A VW ma wieksza cene czy mniejsza ?

    Moze po prostu trzeba sobie jasno powiedziec - jak sie chce miec
    mozliwosc szybkiego ladowania w trasie - to trzeba za to zaplacic :-P

    To jaka moc maja te "zwykle" ladowarki Greenway, i ile czasu sie
    laduje samochod do pelna ?

    J.