    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 20 Aug 2020 07:27:38 +0200

    Dnia Wed, 19 Aug 2020 20:14:59 +0100, K napisał(a):
> [...]
    v-ze-sie-nie-da-nad-morze-da-sie-dojechalem-wrocilem
    -nie-zajelo-to-tygodnia-czytelnik/

> [...]
    > elektryka i podrozowania nim dalej niz 50km w jedna strone. Jest
    > dokladnie tak jak pisalem wczesniej, czyli, jak masz solary i 15km w
    > jedna strone do pracy kup elektryka. Jeszcze bardziej kup go gdy mozesz
    > sie ladowac w miescu pracy za darmo. Sam bym bral w takim ukladzie ale
    > nie takie male gowienko.

    > W mojej pracy, pod samą bramą Huty Miedzy Głogów stoi bezpłatna
    > ładowarka Tauronu z dwoma miejscami do parkowania. W odróżnieniu od
    > kolegów nie muszę krążyć po parkingu w poszukiwaniu wolnego miejsca, by
    > następnie spacerować kilkaset metrów do bramy wejściowej.

    I jeszcze pod praca jest ladowarka, a nie ma dwoch innych elektrykow,
    co wilkiem patrza, jak czlowiek 8h zajmuje ...

    > Jeśli dodam do
    > tego, że Żona kilka razy (6-9) w miesiącu dojeżdża do pracy w Legnicy
    > (68km), to argumenty ekonomiczne powinny stać się przekonujące."

    Pod warunkiem, ze samochodzik ma 250km zasiegu, zeby zonie nie
    zabraklo pradu w dwie strony.

    Dobrze zrozumialem - 354 km z dwoma ladowaniami ?
    Co 100 km :-)

    Dluzsza trase przelecialem na raz.
    W drodze powrotnej co prawda i tak zaplanowalem dwa przystanki, mozna
    by bylo naladowac ... gdyby akurat tam zechciala byc ladowarka.
    Moze za pare lat bedzie.

    Zakupy w trasie ... dobry pomysl, nie trzeba tracic czasu wczesniej.
    Gdyby tylko jasnie panujacy nam rzad nie zechcial wprowadzic zakazu
    handlu w niedziele. Albo 15 sierpnia nie byl wolny ...

    > "Na S3 ustawiłem sygnał powiadamiania o przekroczonej prędkości (wersja
    > bez tempomatu) na 115 km/h i powiem szczerze, że bardzo często się
    > włączał. Jechała Żona, a ona lubi szybką jazdę, dlatego w trasie było
    > nie mniej niż 110, a często powyżej 120 km/h. Spróbowała nawet 140 km/h
    > i samochód dał radę."
    >
    > No ja w dizlu tempomat ustawiam na 140/150kmh, a jak sobie przycinse to
    > lece 200kmh i spalanie z 6.4l/100 skacze na 9-10l/100. Niby bez stresu

    Nawet nie wiem na ile skacze, bo ten komputer malo uzyteczny -
    spalenie chwilowe zawsze skacze :-)

    > ale w glowie mial, ze na takie fanaberie jak jazda powyzej 115kmh nie
    > moze sobie pozwolic bo ladowanie. Niby pelen luz ale pozniej w ramach
    > urolpu popierdalal po kempingach z przedluzaczem w reku zeby sie
    > podladowac bo inaczej nie wroci do domu.

    I tak niezle. Jeszcze jak sie okaze, ze ten kemping blizej plazy,
    ladowac sie auto moze i 8h, stoi w cieniu ...

    J.