eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLadowanie › Re: Ladowanie
  • Data: 2020-08-21 11:39:49
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20/08/2020 17:27, Myjk wrote:
    > Thu, 20 Aug 2020 14:47:12 +0100, K
    >
    >> No bo przy dzisiejszej technologii jest. Gdyby tak nie bylo 100%
    >> sprzedawanych auto byloby elektrycznymi.
    >
    > Nie jest, po prostu przez zły pryzmat na to spoglądasz i właśnie Ci próbuję
    > wykazać, że większość (jak nie wszystkie) rzeczy przez które jesteśmy
    > cywilizowanym światem wymaga poświęceń: kompromisów, czasu i pieniędzy. W
    > większości pewnie się na te kompromisy zgadzasz, bo je zwyczajnie UZNAJESZ
    > i irytuje Cię jak ktoś się tych cywilizowanych standardów nie trzyma.
    >
    >> Bo spalinowe na prad nie jezdza i nie udaja w ten sposob bardziej
    >> ekologicznych niz w rezultacie sa.
    >
    > Nie jeżdżą na OZE, bo zwyczajnie NIE MOGĄ. Czynisz zarzut z tego że EV
    > korzystają z węgla, choć mogą korzystać z OZE które się cyklicznie rozrasta
    > i zastępuje ten węgiel.
    >
    >> Bo nadal produkuja "czysta" energie do tych elektrycznych. Moj diesel od
    >> marca wiecej stoi niz jezdzi bo pracuje z domu. Ninejszym stwierdzam, ze
    >> jest bardziej ekologiczny od elektrykow, szczegolnie tych do ktorych
    >> energia nie pochodzi z OZE.
    >
    > Jest, bo nadal niskiej emisji produkuje mniej, nawet jeżdżąc na wunglu.
    >
    >> No wiec moje betonowe podejscie polega na tym, ze nie lubie z podrozy
    >> trwajacej 3-4h robic wyprawy trawajacej 6-7h.
    >
    > Nie ma opcji aby podróż elektrykiem wydłużała się aż dwukrotnie, chyba że
    > zaciągniesz do zestawienia auto które w tym zestawieniu nie ma zwyczajnie z
    > założenia szans.
    >
    >> Daj mi elektryka z zasiegiem 600km, ktorego "zatankuje" do pelna w
    >> 10minut lacznie z sikaniem i bede go mogl ujezdzac ze stala predkoscia
    >> 140kmh to sie zamkne. Gdzie wiadomo, ze 600km z 55l to jakas benzyna >
    >> 2.0 ktora pali z 9l/100km czyli jadac grubo ponad 100kmh. Moja stara
    >> Vectra C 2.2 direct palila srednio 8.7l/100 przy 140kmh z tempomatem.
    >> Tak wiec, owszem elektryk z zasiegiem 2000km przy obecnym czasie
    >> ladowania ma sens. Z czego wiadomo, ze te 2000km to znowu z jakas tam
    >> predkoscia, latem najlepiej bez klimy.
    >
    > Pytam po raz kolejny, jaki masz średni dzienny przebieg i ile razy
    > wyjeżdżasz w trasy >600km że potrzeba Ci auta z takimi parametrami? Widzę
    > że jako kolejny (po J.F. i innych) nie rozumiesz, że nie kupuje się
    > ciężarówki po to by parę razy w roku przewieźć kanapę. Normalny człowiek
    > kupuje auto takie jakie mu potrzebne na codzień, chyba że się z kasą nie
    > liczy, a na wyjątki się "poświęca". Nie odwrotnie. Szczególnie to istotne w
    > świetle tego, że dążymy
    >

    Wg. maili z OnStara:

    31 July 2019 - 31 August 2019: 4262.03 mi
    31 August 2019 - 30 September 2019: 2282.59 mi
    30 September 2019 - 31 October 2019: 2106.62 mi
    31 October 2019 - 30 November 2019: 2381.84 mi
    30 November 2019 - 31 December 2019 3181.44 mi
    31 December 2019 - 31 January 2020 3704.83 mi
    31 January 2020 - 29 February 2020 2902.63 mi
    29 February 2020 - 31 March 2020 777.53 mi
    31 March 2020 - 30 April 2020 49.8 mi
    30 April 2020 - 31 May 2020 673.22 mi
    31 May 2020 - 30 June 2020 420.32 mi
    30 June 2020 - 31 July 2020 1086.55 mi

    I teraz za sierpien wyskoczy ze 4 tys mil (Cambridge -> Rzym, Rzym ->
    Pisa, Rzym -> Neapol, Neapol -> Amalfi (x2), Neapol -> Wenecja, Wenecja
    -> Cambridge). Do 10 marca 2020 jezdzilem do pracy od poniedzialku do
    piatku (5 dni), a co drugi tydzien (4 dni). Te przebiegi w maju,
    kwietniu i czerwcu to weekendowe wypady w obrebie UK, sam sie dziwie ze
    tyle wyszlo bo tankuje mniej wiecej raz na miesiac, poltora do pelna. Do
    pracy dziennie w obie strony mam jakies 60mil ale zajmuje mi to prawie
    godzine w kazda strone ze wzgledu na korki na wjazdach i zjazdach z
    autostrady. Na autostradzie predkosc 80-90mph (85). Aby sie podladowac
    pod praca musialbym przyjechac godzine wczesniej bo o 9 juz wszystko
    zajete przez Leafy i Tesle burzujow.

    Nadal twierdze, ze malym elektrykiem bym tego nie zrobil bez popadania
    na nadcisnienie z powodu naglych wzrostow stopnia wkurwienia na samochod.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.08.20 11:42 T.
  • 21.08.20 11:43 T.
  • 21.08.20 11:44 K
  • 21.08.20 11:44 T.
  • 21.08.20 11:51 Myjk
  • 21.08.20 12:51 K
  • 21.08.20 13:38 Shrek
  • 21.08.20 13:43 Shrek
  • 21.08.20 13:48 J.F.
  • 21.08.20 13:58 J.F.
  • 21.08.20 14:57 nadir
  • 21.08.20 15:07 Shrek
  • 21.08.20 15:08 Myjk
  • 21.08.20 15:11 Myjk
  • 21.08.20 15:38 K

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: