-
Data: 2017-11-10 16:39:20
Temat: Re: Ładowanie z prądu zmiennego (przemiennego) na stały - jest taka możliwosć?
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:
> Regulator na wejście dostaje impulsy z magneta a na wyjściu spodziewa
> się jakiegoś w miarę stałego napięcia z akumulatora.
Może się spodziewać, ale te regulatory, które widziałem, nie potrzebowały
napięcia z akumulatora, żeby wytworzyć własne. Co innego alternator taki
jak np. w samochodzie, z uzwojeniem wzbudzenia, ale tu generator jest
wzbudzany kołem magnesowym.
> Strzelam, że minimum to będzie jakiś 5000uF, ale przypuszczam, że przyda
> się więcej.
Myślę, że dużo więcej - zwróć uwagę na schemat podłączenia regulatora.
Tam jest wspólna masa wejścia i wyjścia, więc - o ile nie ma tam czegoś
bardziej wydumanego, typu przetwornica impulsowa - musi być prostowanie
jednopołówkowe, czyli cykl pracy na kondensatorze wydłuża się bardzo
znacząco.
Podejrzewam że regulator to odmiana regulatora tyrystorowego ze
stabilizacją diodą Zenera.
> można się pozbyć tej wtyczki zyskując większą pewność kontaktu bo te
> samochodowe to według mnie porażka, no ale to konsekwencja wykorzystania
> gniazda zapalniczki.
To prawda - wtyczki zapalniczkowe nie lubią wibracji. Pytanie ile jest
wibracji w motolotni i - co ważniejsze - gdzie będzie się to połączenie
znajdowało i czy autor będzie miał możliwość w razie czego docisnąć
poluzowaną wtyczkę (dosłownie) w locie. Jeśli nie, to polutowałbym to na
sztywno.
--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web: http://www.chmurka.net/ ]
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.17 19:17 Piotr Gałka
- 10.11.17 21:49 a...@g...com
- 11.11.17 18:40 a...@g...com
- 11.11.17 22:11 Adam Wysocki
- 11.11.17 22:25 Adam Wysocki
- 11.11.17 22:34 Adam Wysocki
- 13.11.17 13:07 Piotr Gałka
- 13.11.17 15:20 Adam Wysocki
- 13.11.17 15:51 Piotr Gałka
- 15.11.17 11:21 Adam Wysocki
- 15.11.17 19:39 a...@g...com
- 23.11.17 12:53 Adam Wysocki
- 23.11.17 13:33 J.F.
- 23.11.17 15:59 Adam Wysocki
- 11.01.18 22:36 a...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mierniki poziomu glukozy (CGM, FGM)
- A Szwajcarzy kombinują tak: FinalSpark grows human neurons from stem cells and connects them to electrode arrays
- Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- NETIA i hasło logowania
- Modulacja FM
- Najgorszy język programowania
- Kol. sukces po polsku: firma Szumisie sp. z o.o.
- Chińska Telefonia 6G - Chcą Nas Sterować Elektrycznie - Jak Kukiełki w Teatrze Lalek!!!
- RS-485 ale automatycznie dwukierunkowy
- Leżakujące SSD gubią po roku dane
- kolorowy e-paper
- Sterownik kotła CO praca PWM
- Jakie baterie A23 i LR44?
- OLED SSD1306 - degradacja?
- Który symulator AVR jest ,,prawilny"?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-10 Rzeszów => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność