  • Data: 2009-08-05 09:12:09
    Temat: Re: Laickie pytanie.
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. wrote:

    > Bez przesady. Jesli robisz elektrolize wody to jej opor jest sporawy.
    > Nawet jak dodasz NaCl to nie bedzie na tyle maly, zeby zepsuc twoj
    > zasilacz. No chyba, ze wymyslisz jakies superwielkie elektrody.

    Hym.

    > No i
    > zapewne uzywany zasilacz ma wbudowane ograniczenie pradowe?

    No i zapewne... nie wiem. Nie mam go jeszcze w domu ;-)

    > To zamiast NaCl uzyj np. NaHCO3 (proszek do pieczenia) czy cos w tym
    > stylu, przynajmniej smierdzacy chlor ci sie nie bedzie wydzielal.

    Hym...

    > Elektrody platynowe sa dla ciebie latwiej dostepne?:)

    No to trzeba będzie wydłubać kilka...
    Skąd ja tyle bateryjek wezme ;-)

    Tak swoją drogą, ciekawe ile wytrzymałby miedziany drut zanim by zasniedział
    czy co tam innego by sie z nim stało.

    > Aluminium w kazdym domu sie znajdzie, a jak nie to za grosze kupisz np.
    > w castoramie. NaOH to popularny kret, tez do dostania za grosze, a byc
    > moze go nawet masz.

    Krecik? A krecik nie jest żrący? ;-)
    Trzeba by sobie przypomnieć, jak wodorotlenki reagowały z tworzywamy sztucznymi,
    bo to moje naczyńko jest z butelek po wodzie niegazowanej...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb