  • 121. Data: 2009-04-06 16:32:01
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Gildoru, nicholery nie widze zadnego posta wysylanego przez Ciebie,

    a teraz? mobilki, próba nowego radyjna. jak mnie widać?

    > a nie mam Cie w plonku.

    jasne jasne

    > Puscilbys info na newrom na poczta.onet.pl z jakiego serwera
    > korzystasz :)

    puściłem

    > pozdr
    > newrom
    > PS. ta predkosc dotyczy konstrukcji ;>

    no no, nawet Police FAQ podałem

    --
    gildor
    9'99

  • 122. Data: 2009-04-06 16:36:57
    Temat: Re: Lanserzy psia ma?
    Od: n...@s...com

    On Mon, 6 Apr 2009 14:22:12 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >nie wiem, ja tam Cię widzę dobrze :)

    na poczta.onet.pl nie widac.
    dzieki za wyjasnienie, jakos bede musial z tym rzyc ;>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 123. Data: 2009-04-06 16:42:08
    Od: n...@s...com

    On Mon, 06 Apr 2009 18:32:01 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >a teraz? mobilki, próba nowego radyjna. jak mnie widać?

    terazik piekniuni, probonia radyjka udaniunia, widac slicznie,
    szerokosciuni! O jak mnie wkurwiaja te zdrobnienia ze sibi :)

    >puściłem

    A to nie poczulem.

    >no no, nawet Police FAQ podałem

    Tego zespolu ? Czy tez LDAP ? ;)
    Nie wiem co napisales o fakju bo nikt tego nie zacycowal :)

    pozdr
    newrom

  • 124. Data: 2009-04-06 16:50:34
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Alti pisze:
    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    (...)

    Cóż, takie samo buractwo jak wyprzedzanie TIRem drugiego TIRa na
    autostradzie przez pięć kilometrów, snucie się lewym pasem, nieużywanie
    kierunkowskazów, wyrzucanie petów przez okna samochodów czy wymuszanie
    zjazdu na pobocze przy wyprzedzaniu na trzeciego. Większy,
    bezczelniejszy czy bardziej liczebny burak na drodze zawsze będzie
    uważał, ze jemu się należy i jemu wolno. Oczywiste, że nikt normalny
    takiemu nie podskoczy i tylko się wkurwiać można. Niestety buractwo jest
    w naszym narodzie głęboko zakorzenione i jeszcze wiele pokoleń minie,
    zanim (oby) coś się zmieni.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 125. Data: 2009-04-06 17:04:28
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > dzieki za wyjasnienie, jakos bede musial z tym rzyc ;>

    Chyba rŻyć :).

    pozdr.
    Mystik

  • 126. Data: 2009-04-06 17:07:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > terazik piekniuni, probonia radyjka udaniunia, widac slicznie,
    > szerokosciuni! O jak mnie wkurwiaja te zdrobnienia ze sibi :)

    a co tam nie wkuriwa...
    moje okolice mają np swojego "halo bajadera, halo bajadera" czyjakośtak

    > A to nie poczulem.

    mogę drugą stroną

    > Tego zespolu ? Czy tez LDAP ? ;)

    zespołu LDAP? a nie wiem, nie jestem lekarzem.

    > Nie wiem co napisales o fakju bo nikt tego nie zacycowal :)

    http://www.policja.pl/portal/pol/167/4373/Pytania_i_
    odpowiedzi.html

    Czy prędkość 40 km/h jest prędkością minimalną z jaką należy poruszać
    się na autostradzie?

    [...]

    --
    gildor
    9'99

  • 127. Data: 2009-04-06 17:08:07
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości

    > A kto powiedział, że jeżdżę motocyklem?

    Buuuhaaa. Przepraszam. Buuuhaaaaaaa. Normalnie leże na podłodze :).

    > Na razie plany zrobienia prawka mi się trochę przesunęły, więc na razie
    > nie jeżdżę. Ale samochodem, wyobraź sobie, jeżdżę zgodnie z
    > ograniczeniami.
    > Ba, motocyklem, jak już wreszcie zrobię prawko, też planuję.

    Nie no teraz, to mnie zaraz na intensywną terapię odwiozą :).
    Dobra, spokojnie, spokojnie.
    To może sobie kup takie coś co ma 12KM. Ktoś tu ostatnio pisął, że to mu
    wystarcza. Tylko co tu zrobić z prędkością. Boję się, że przekroczysz 50km/h
    w mieście.

    pozdr.
    Mystik

    PS. Nie obraź się na moją reakcję.

  • 128. Data: 2009-04-06 17:09:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał w wiadomości

    > nie jeżdżę. Ale samochodem, wyobraź sobie, jeżdżę zgodnie z
    > ograniczeniami.
    > Ba, motocyklem, jak już wreszcie zrobię prawko, też planuję.

    Dobry plan, naprawdę dobry.
    Daj znać jak z jego wykonaniem Ci poszlo.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 129. Data: 2009-04-06 17:10:45
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Wali mnie czy Ci sie spieszy. Mi sie nie spieszy i jadac 90 kmh jade
    > zgodnie z przepisami.

    Kuczu, a jedź Ty sobie nawet 20km/h. Ale nie sądzę, żebyś jechał wężykiem,
    uniemozliwiając wyprzedzenie Ciebie.

    pozdr.
    Mystik

  • 130. Data: 2009-04-06 17:32:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 08:55:34 -0700, gildor napisał(a):

    > a teraz?
    > zdjąłem kamizelkę

    tera też

    --