  • 131. Data: 2009-04-06 17:32:57
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Alti pisze:

    > Pewnie poleci parę inwektyw na mój temat ale szkoda że nie słyszeliście
    > co o Was mówiono na CB.

    etam... jesli bylo tak jak mowisz to .. no coz.. tak tez bywa. Pozatym
    prosze WSZYSTKICH o zrozumienie ze motocyklisci czy kierowcy "tirów" czy
    inni, ONI .. to nie jedna grupa. Nie da sie ich sklasyfikować. Nawet w
    tej 20 osobwej grupie moglo byc tak ze jedna dwie osoby spierdolily cala
    wycieczke. Uogolnianie to jakis grzech pierworodny naszego spoleczenstwa.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 132. Data: 2009-04-06 17:33:45
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Motocykle trafiły pod strzechy.

    no.. w momencie kiedy se go kupiles.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 133. Data: 2009-04-06 17:46:46
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > Szczerze ? Gdy jade sobie w kolumnie, w towarzystwie kilkunastu
    > podobnych mi motocyklistow, to mam gleboko w dupie sfrustrowanych
    > busiarzy. Generalnie mam wtedy w dupie wszystko i na tym polega wlasnie
    > frajda :)

    i jedziesz poza miastem 80 km/h ? Btw.. taaa, tez mi sie zdarza tak
    lajtowa jazda, ale wtedy po prostu zjezdzam drogi tym co chca jechac
    szybciej...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 134. Data: 2009-04-06 17:48:28
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    de Fresz pisze:

    > Dla mnie takie "zawłaszczenie" drogi jest równie wkurwiające w każdym
    > wykonaniu - czy to będzie tir wyprzedzający 7 kumpli za jednym zamachem
    > z różnicą 2 kmph, czy Marian Kapelusznik mknący nieustępliwie lewym
    > pasem 60 na dwupasmówce, czy sportowy maluch na krętej, górskiej drodze
    > tnący wszystkie zakręty z jakąś śmieszną predkością i na prostej
    > depczący w podłogę, czy kolumna czopków - jeden pies.
    > Droga jest dla wszystkich, jak ktoś chce kontemplować i takie tam
    > (zupełnie nie mam nic przeciwko), to niech to robi w sposób
    > nieuprzykrzający życia innym.

    AMEN !

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 135. Data: 2009-04-06 17:50:56
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 19:08, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:
    > To może sobie kup takie coś co ma 12KM. Ktoś tu ostatnio pisał, że to
    > mu wystarcza. Tylko co tu zrobić z prędkością. Boję się, że
    > przekroczysz 50km/h w mieście.

    Z miesiąc temu nazad pocinałem na potworze Kymco w sypiącym opadzie
    śniegopodobnym tak 90 po Wisłostradzie. Pod mostem gdańskim zza filaru
    wychylił się policjant, wymierzył we mnie suszarkę, potem opuścił i
    tylko tak pokręcił głową.

    Więc 12KM to nie, bo jednak prowokuje do szaleństw.

    --
    Nikanor [DL650, DR305, Agility 125]

  • 136. Data: 2009-04-06 18:07:44
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Piotr May pisze:
    (...)
    > wycieczke. Uogolnianie to jakis grzech pierworodny naszego spoleczenstwa.

    Eeee tam, uogólniasz :P

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 137. Data: 2009-04-06 19:32:12
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr May pisze:

    > i jedziesz poza miastem 80 km/h ? Btw.. taaa, tez mi sie zdarza tak
    > lajtowa jazda, ale wtedy po prostu zjezdzam drogi tym co chca jechac
    > szybciej...

    Ale Ty masz motocykl siostry a ja nie :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 138. Data: 2009-04-06 20:03:15
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > Gdy jade w kolumnie kilkunastu motocykli to nalezy :) A jesl isei to
    > komus nie podoba moze nas zatrzymac i powiedziec to wprost. Wydaje mi
    > sie jednak ze sie nikt nie zdecyduje :)

    > Mnie tiry nie wkurwiaja, naprawde. Rozumiem ze maja tak prace i
    > ograniczenia nalozone przez przepisy. Czasem mnie mierzi gdy sie
    > wyprzedzaja na autostradzie. Ale zawsze grzecznie czekam az skoncza i
    > mkne sobie dalej.
    > No ale ja nie mam parcia na dotarcie na miejsce 15 minut wczesniej,
    > niewazne jakim kosztem, i nie zapierdalam w trasie 150-160. Ani
    > samochodem ani motocyklem.

    I chyba nie robisz za wiele kilometrów rocznie samochodem po naszym
    pięknym kraju?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 139. Data: 2009-04-06 20:27:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Don Pedro pisze:

    > I chyba nie robisz za wiele kilometrów rocznie samochodem po naszym
    > pięknym kraju?

    kilkadziesiat tysiecy. Liczy sie ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 140. Data: 2009-04-06 22:03:30
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mystik"
    >Buuuhaaa. Przepraszam. Buuuhaaaaaaa. Normalnie leże na podłodze :).

    Znaczy, według ciebie o jeżdżeniu ma prawo wypowiadać się tylko ten, co
    jeździ, tak? Może napiszesz gdzie zostawiasz motocykl - urwę ci lusterko
    i stwierdzę, że nie masz prawa się o to czepiać, bo nie urywasz
    lusterek.

    >Nie no teraz, to mnie zaraz na intensywną terapię odwiozą :).
    >Dobra, spokojnie, spokojnie.
    >To może sobie kup takie coś co ma 12KM.

    Może. Nie muszę sobie nic powiększać.

    >PS. Nie obraź się na moją reakcję.

    Nie obrażam się. Bawi mnie.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Borg Moderator: Your Topic Is Irrelevant,
    \ K...@e...eu.org / your arguments are futile.