  • 161. Data: 2009-04-07 17:49:07
    Temat: Re: Lanserzy psia ma?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

    > Założyłeś kamizelkę?

    a w RZyciu

    --
    gildor
    9'99

  • 162. Data: 2009-04-07 18:16:51
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > a w RZyciu

    Po odłączeniu ścigacza to chyba już nie jest odpowiednie forum do
    roztrząsania tego, gdzie sobie tą kamizelkę założyłeś. Howgh.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 163. Data: 2009-04-07 19:03:59
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 20:16, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Po odłączeniu ścigacza to chyba już nie jest odpowiednie forum do
    > roztrząsania tego, gdzie sobie tą kamizelkę założyłeś. Howgh.

    alaszego?

    - gildor

    --
    napisano by sforum sikacz.pl

  • 164. Data: 2009-04-07 19:32:08
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: "Sławek " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Alti <a...@g...pl> napisał(a):

    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i ...

    I co tu duzo mowic? Polowa z nich nie potrafi jezdzic i boi sie zakretow a
    kilku z drugiej polowy to debile i to wszystko!
    Czy sam fakt kupienia przez kogos motocykla powoduje u niego nagly przyrost
    inteligencji?
    Tez kiedys nie moglem wyprzedzic kilkunastu hopperow bo zlosliwie blokowali
    dwa pasy na autostradzie, jadac bardzo nierowno z predkoscia wachajaca sie od
    70 do 120km/h! DEBILE!!!

  • 165. Data: 2009-04-07 19:32:42
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Magic pisze:
    > "A jakby tu kiedyś, w przyszłości, stało przedszkole i jakby kiedyś, w
    > przyszłości, tu przechodziło Wasze dziecko, tylko nie mówcie że nie
    > macie dzieci bo zawsze kiedyś mieć możecie (sprawdzić czy nie ksiądz)."
    > "Ale teren zabudowany to minimum 3 budynki, a tu są 2, no chyba, że ten
    tam to też budynek"

  • 166. Data: 2009-04-07 20:14:31
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Sławek " wydukał z ortami

    > I co tu duzo mowic? Polowa z nich nie potrafi jezdzic i boi sie zakretow a

    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ścigaczowcy się przesiadają??

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 167. Data: 2009-04-07 20:31:55
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Sławek pisze:

    > Czy sam fakt kupienia przez kogos motocykla powoduje u niego nagly przyrost
    > inteligencji?

    U Ciebie to widac nie dziala wiec nie mozna uogolniac

    > Tez kiedys nie moglem wyprzedzic kilkunastu hopperow

    To Dennis Hopper ma braci ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 168. Data: 2009-04-07 21:49:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budyń pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:hqmoa6-dpb.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >>

    > A na jaki uj ci taka wiadomosc. Wszyscy jezdzimy łamiac przepisy (a na pewno

    Na taki, że jak ktoś jedzie 80km/h tam, gdzie dozwolone jest 70km/h, to
    ciężko określi go mianem tamującego ruch ;)

    > ten o dopuszczalnej prędkości) bo przepisy są tak zrobione ze niestety łamac
    > je trzeba, bo sie nigdzie nie dojedzie. No dobra, mój wujek nie łamie. Ale
    > on ma 70lat, kapelusz i skode.
    >
    > Wiec wyciąganie argumentów "formalnych" to bzdura.

    Nie bzdura - nie możesz mieć pretensji do kogoś, kto jedzie zgodnie z
    przepisami, bo ty chcesz je koniecznie złamać.

    > A informacyjnie - droga o której mowa jest taka, ze duzymi fragmentami tam
    > mozna pocinać 150.

    Niemiecki autobahn? ;->

  • 169. Data: 2009-04-07 21:51:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budyń pisze:

    > Wszyscy jezdzimy łamiac przepisy (a na pewno
    > ten o dopuszczalnej prędkości) bo przepisy są tak zrobione ze niestety łamac
    > je trzeba, bo sie nigdzie nie dojedzie.

    ROTFL

  • 170. Data: 2009-04-07 21:52:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gildor pisze:

    > kolumna liczyła 10-12 motocykli, czyli jechała przepisowo i nie
    > musiała być podzielona.

    10 - owszem.
    12 - już nie, chociaż właściwie to już niewielka różnica ;)