  • 51. Data: 2009-04-06 08:09:32
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:grcc2r$m5r$1@news.wp.pl...
    > Gdy jade w kolumnie kilkunastu motocykli to nalezy :) A jesl isei to komus
    > nie podoba moze nas zatrzymac i powiedziec to wprost. Wydaje mi sie jednak
    > ze sie nikt nie zdecyduje :)
    Bo w kupie razniej? Echhhh,
    A co powiesz na sytuacje kiedy jest grupa okolo 30 motocykli i zeby
    przejechac skrzyzowanie w grupie blokuja jezdnie? Nie wkurwilo by Cie to?
    Masz zielone a stoisz bo motocykle musza przejechac _na czerwonym_ .

    > Mnie tiry nie wkurwiaja, naprawde. Rozumiem ze maja tak prace i
    > ograniczenia nalozone przez przepisy. Czasem mnie mierzi gdy sie
    > wyprzedzaja na autostradzie. Ale zawsze grzecznie czekam az skoncza i mkne
    > sobie dalej.
    > No ale ja nie mam parcia na dotarcie na miejsce 15 minut wczesniej,
    > niewazne jakim kosztem, i nie zapierdalam w trasie 150-160. Ani samochodem
    > ani motocyklem.
    Ale tu jest mowa o predkosci mniejszej niz 100km/h?

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 52. Data: 2009-04-06 08:12:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Witka,
    >
    > Jak chcesz dalej drążyć temat, to na moje oko, to mogła być ekipa z
    > wrocławskiego foruma - Stowarzyszenie Wratislavia Bikers swbikers.pl .
    > Mieli w niedziele wyjazd do Jarocina na ustawkę z lokalsami i z tego co
    > wiem
    > sporo czopków tez tam pojechało.
    Chcesz powiedziec, ze jechali jak kibole zeby sie napierdzielac??
    Ale wiocha :(
    Rzeczywiscie banda debili z malymi fiutkami i wielkim ego.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 53. Data: 2009-04-06 08:14:04
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > przejechac skrzyzowanie w grupie blokuja jezdnie? Nie wkurwilo by Cie to?
    > Masz zielone a stoisz bo motocykle musza przejechac _na czerwonym_ .
    nie wkurwia mnie
    Tak samo jak mnie nie wkurwia jak jedzie 50 weselnych samochodów

    dlaczego mam sie wkurwiac ze oni sie fajnie bawia? co ja do porodu jade czy
    co?

    E.
    ale ja inna jestem

  • 54. Data: 2009-04-06 08:18:19
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Bo w kupie razniej? Echhhh,

    No :)

    > A co powiesz na sytuacje kiedy jest grupa okolo 30 motocykli i zeby
    > przejechac skrzyzowanie w grupie blokuja jezdnie? Nie wkurwilo by Cie to?
    > Masz zielone a stoisz bo motocykle musza przejechac _na czerwonym_ .

    Wkurwilo ? Nie, bo rozumiem to i sam nieraz tak jezdzilem. Mi sie punkt
    widzenia nie zmienia wraz z przesiadaniem sie do samochodu. A, jak
    widze, wielu owszem. Na motocyklu sa brudni, zli i olewaja system a w
    samochodzie sa przykladnymi puszkarzami co to ich wkurwiaja goscie na
    motocyklach.

    A ja zawsze uwazam ze FTW :)

    > Ale tu jest mowa o predkosci mniejszej niz 100km/h?

    Powiedzmy ze w okolicach 100 kmh.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 55. Data: 2009-04-06 08:31:17
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu. Ja jadę dostawczakiem
    > a oni głównie na czopkach. Jedzie sobie banda matołów tworząc

    Powiedz mi dobry człowieku jak to jest, że w krajach gdzie jest o wiele
    większe zatłoczenie na WSZYSTKICH drogach nie spotkałem się nigdy
    z agresją słowno-muzyczną w stosunku do motocyklistów.
    Primo:
    odniosłem wrażenie, że zdecydowanie na więcej się im tam pozwala, a w
    ogóle to są traktowani z zadziwiająco wysoką ostrożnością. Nikt na nikogo
    nie bluzga, nikomu frustracja się uszami nie wylewa bo stracił z powodu
    motocyklisty 3 min. jakże cennego czasu. Luz.
    Drugie primo:
    odniosłem wrażenie, że kierowcy samochodów BOJĄ
    sie kontaktu albo wręcz podejrzenia o kontakt, w wyniku którego
    motocyklista doznał urazu.
    Wiesz dlaczego? Masz rację: ludzie na zachodzie są milsi dla siebie,
    ale zdecydowanie większy wpływ ma strach przed odszkodowaniem
    za uszkodzenie takiego delikwenta. Jak masz świadomość, że przez
    swoją niecierpliwość możesz spowodować wypadek, na skutki którego
    bedziesz pracował do końca swoich dni to zupełnie inaczej traktujesz
    pozostałych uczestników ruchu drogowego.
    Wyobraź sobie, że wystraszyłeś motocyklistę, ten się przewrócił,
    został kaleką, a winną za to sąd obciązył ciebie w wyskości 3 mln.zł.
    Zaryzykujesz?

    BTW. Grupa, motocykli jadąca 80 km/h to całkiem żwawa ekipa.
    Podobną ekipę spotkałem pod koło Grazu na autostradzie, ale oni
    jechali z Warszawy 4 dzień i non stop w drodze :-) Mieli plan
    żeby za tydzień dotrzeć do Splitu jak będą ostro poginać.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 56. Data: 2009-04-06 08:31:43
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości
    > nie wkurwia mnie
    > Tak samo jak mnie nie wkurwia jak jedzie 50 weselnych samochodów
    Acha a tamci nie moga normalnie dogonic grupy na swoim zielonym? OIDP to
    chyba nawet nie maja prawa tego robic.

    > dlaczego mam sie wkurwiac ze oni sie fajnie bawia? co ja do porodu jade
    > czy co?
    No na przyklad. Z drugiej strony jakby w takiego "dobrze bawiacego sie"
    przypieprzyl ktos jadacy na swoim zielonym tez byloby fajnie?
    Z innej beczki, na swoim slubie moglem toczyc sie 5 na godzine zeby reszta
    dolaczyla wiec tak tez mozna.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 57. Data: 2009-04-06 08:33:02
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Easy wrote:
    > a gosciu musiał koniecznie wyprzedzic.
    > jakos tak nie wiem czemu całym sercem jestem za motocyklistami ;)
    > z reszta ja w ogole pokojowa jestem ;) jak widze kolumne samochodów
    > jadacych na przykład w kondukcie weslenym to tez sie nie wsciekam
    > tylko jade za... jak widze kondukt pogrzebowy to tez nie
    > walcze...po prostu kazdy ma swój powód zeby jechac w jakimstam
    > tempie a o ile mnie pamiec nie myli tylko na autostradach jest
    > ustalona minimalna predkosc...

    A pielgrzymki? Co powiesz na pielgrzymki? Bo mnie akurat pielgrzymki
    denerwują, zakłócają spokój, głośno krzyczą, śpiewają oraz kierują
    sobie ruchem a nie wiem czy mają do tego uprawnienia, muszę się często
    zatyrzymywać na długo, żeby sobie przeszli. A mogliby chodzić lasami?
    Mogliby.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 58. Data: 2009-04-06 08:34:23
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > No :)
    No to akurat prawda.

> [...]
    > wielu owszem. Na motocyklu sa brudni, zli i olewaja system a w samochodzie
    > sa przykladnymi puszkarzami co to ich wkurwiaja goscie na motocyklach.
    Mnie nie wkurwiaja, i raczej nie zmienia mi sie punkt widzenia ale ja nigdy
    nie uwazalem sie za swieta krowe na jezdni.
    Ale moze inaczej pojmujemy "motocyklizm".

    Ej, pisze wyraznie 70 - 80kmph :)

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 59. Data: 2009-04-06 08:36:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Acha a tamci nie moga normalnie dogonic grupy na swoim zielonym?

    Nie, bo latwiej jest na chwile zatrzymac ruch niz zxatrzymywac co chwila
    kolumne by czekac na reszte. Zreszta chyba lepiej zeby raz dwa
    przejechali przez zablokowane skrzyzowanie niz by sie mieli potem ganiac
    po miescie ?

    > OIDP to chyba nawet nie maja prawa tego robic.

    Nie wiem, nigdy mnie to nie interere.

    > Z innej beczki, na swoim slubie moglem toczyc sie 5 na godzine zeby reszta
    > dolaczyla wiec tak tez mozna.

    Ale Ty wychodziles za maz a chlopaki sie bawia bez tak donioslego
    powodu. No i co wykend a nie raz (no mze dwa) w zyciu.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 60. Data: 2009-04-06 08:39:13
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    BartekGSXF wrote:
    > Chcesz powiedziec, ze jechali jak kibole zeby sie napierdzielac??
    > Ale wiocha :(
    > Rzeczywiscie banda debili z malymi fiutkami i wielkim ego.

    Może poczekaj na definicję ustawki zamiast oceniać rozmiar fiutków.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98