  • 71. Data: 2009-04-06 09:15:14
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:grcfot$jo5$1@inews.gazeta.pl...

    > Znaczy zahramanicą nie znają wynalazku OC?
    Filmy se poogladaj ;)
    tam sie skarza bez przerwy na drodze cywilnej, bo z OC wyrwiesz 1/100 tego
    co na cywilnej ( powiedzmy)

    > Na skuterach jechali? Do Grazu z Wawy się jeden dzień leci i to też
    > nieśpiesznym tempem... No niech dla grupy będzie to x2, ale 4 dni?

    im wiecej moto tym wiecej czasu to zajmuje.. nie wiesz?

  • 72. Data: 2009-04-06 09:21:23
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Ja jadę dostawczakiem ...

    Masz - następny frustrat! Posrało was w tych dostawczakach?
    Wczoraj mi jeden taki mądrala, co to myśli że najważniejszy jest na drodze
    moto staranował z pełną premedytacją:( Przeżył dzięki temu że nie wysiadł i
    trzymał się kurczowo kierownicy.

    nie pozdrawiam
    Grzech
    VL800

  • 73. Data: 2009-04-06 09:22:05
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu. Ja jadę dostawczakiem

    mam niejsne wrażenie ze ich widzilem przed wrockiem, jakos przed 19ą. Masz
    racje ze blokując drogę niezbyt milo sie zachowali. Ale rozumiesz - oni w
    zakretach szybciej niz 70-80 nie mogą , wiec zeby sie nie szarpac, cały czas
    tak jadą.
    Ja bym próbował wyprzedzać :)

    Eskimo - to jest argument na zakaz uzywania czopków :-)

    b.

  • 74. Data: 2009-04-06 09:22:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo latwiej jest na chwile zatrzymac ruch niz zxatrzymywac co chwila
    > kolumne by czekac na reszte. Zreszta chyba lepiej zeby raz dwa przejechali
    > przez zablokowane skrzyzowanie niz by sie mieli potem ganiac po miescie ?
    No z tym to sie nie zgodze.
    Przed wyjazdem, prowadzacy mowil, ze w razie rozjazdu jeden zawsze bedzie
    czekal na reszte grupy wiec da sie inaczej niz blokowac ruch.
    Zreszta ile trwa dogonienie kolumny motocyklem?

    > Ale Ty wychodziles za maz a chlopaki sie bawia bez tak donioslego
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > powodu. No i co wykend a nie raz (no mze dwa) w zyciu.
    Zamierzone czy nie, bo chyba mam w stopce ;)
    Z drugiej beczki troche sie nie dziwie wkurzeniu Altiego, bo przeciez mogli
    ciut zjechac i dac sie wyprzedzic.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 75. Data: 2009-04-06 09:27:56
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:hqmoa6-dpb.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Uwaga formalna: a jaka była tam dozwolona prędkość, hmm?

    A na jaki uj ci taka wiadomosc. Wszyscy jezdzimy łamiac przepisy (a na pewno
    ten o dopuszczalnej prędkości) bo przepisy są tak zrobione ze niestety łamac
    je trzeba, bo sie nigdzie nie dojedzie. No dobra, mój wujek nie łamie. Ale
    on ma 70lat, kapelusz i skode.

    Wiec wyciąganie argumentów "formalnych" to bzdura.

    A informacyjnie - droga o której mowa jest taka, ze duzymi fragmentami tam
    mozna pocinać 150.

    b.

  • 76. Data: 2009-04-06 09:35:54
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Może poczekaj na definicję ustawki zamiast oceniać rozmiar fiutków.
    Dawaj w takim razie definicje ustawki. Bo jedyna jaka znam to wlasnie
    wspolne i wzajemne obijanie sobie mord.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustawka

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 77. Data: 2009-04-06 09:36:24
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-06 11:15:14 +0200, "Easy" <e...@o...nospam.org> said:

    > Filmy se poogladaj ;)
    > tam sie skarza bez przerwy na drodze cywilnej, bo z OC wyrwiesz 1/100
    > tego co na cywilnej ( powiedzmy)

    A to nie na hamerykanckich? Coś tam po Europie tzw. Zachodniej się mi
    zdarzyło pojedzić, paru znajomych tam mam i jakoś nic nie słyszałem o
    tym puszczaniu z torbami. I mam niejakie wrażenie, że ta wyrozumiałość
    dla motocyklistów ma związek z tym, że tam każdy zna czy ma w rodzinie
    kogoś, kto jeździ. Wiele osób, na codzień zapuszkowanych, jest
    weekendowymi rajderami.
    Acz z drugiej strony u takich włochów nie zauważyłem jakiejś
    szczególnej estymy do jednośladów - wszyscy tam napierdzielają
    ofensywnie i dwa koła to albo skut kalibru 50 ccm, który jest
    zawalidrogą i trza go jak najszybciej wyprzedzić, choćby "na żyletki",
    albo coś mocniejszego i to samo będzie sobie rączo spierdzielać, więc
    nie ma się co przejmować. Jak trafiał się motocykl jadący dość
    spokojnie, z dynamiką samochodu (znaczy ja), to nieźle głupieli.
    BTW w Polsce wyniki stłuczek moto vs. samochów widuję średnio 3-4, może
    5 razy na sezon (przez powiedzmy 7 miesięcy). We Włoszech przez 2
    tygodnie widziałem 4.

    > im wiecej moto tym wiecej czasu to zajmuje.. nie wiesz?

    No wiem, dlatego wziąłem współczynik razy 2. Ale ~900 km w 4 dni? Toż
    to tempo parady ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 78. Data: 2009-04-06 09:48:03
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Budyń"
    >Wszyscy jezdzimy łamiac przepisy (a na pewno
    >ten o dopuszczalnej prędkości)

    Uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory.

    >bo przepisy są tak zrobione ze niestety łamac
    >je trzeba, bo sie nigdzie nie dojedzie.

    A to ciekawostka.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ NON-FLAMMABLE, IS NOT A CHALLENGE(Bart Simp-
    \ K...@e...eu.org / son on chalkboard in episode BABF13)

  • 79. Data: 2009-04-06 10:00:12
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Dawaj w takim razie definicje ustawki. Bo jedyna jaka znam to wlasnie
    > wspolne i wzajemne obijanie sobie mord.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustawka

    To doczytaj do konca link ktory podales - masz tam ustawke kolarska - do
    motocyklowej juz niedaleko :-)

    Dysiek

  • 80. Data: 2009-04-06 10:06:54
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    poludniowe wlochy oczywiscie?
    mieszkalem w polnocnych (okolice mediolanu i verony) i wszyscy jezdza po
    normalnych miedzymiasteczkowych drogach 50-60 km/h, nikt na nikim nic nie
    wymusza, kolarzy pelno bo to ich hobby i lubia to, motocykli tez oczywiscie
    masa i to przez caly rok choc zima ze sniegiem to nie jest zadne zjawisko
    nadprzyrodzone
    za to na autostradach mimo ze wolno kolo 130 max to grzeja czesto ile wlezie
    i to jest wporzadku bo tam sa warunki i nic sie nie dzieje nawet jak
    pakujesz 200
    niestety u nas jeszcze daleko do takiej kultury jazdy
    no oczywiscie to wszystko niedotyczy poludniowych wloch (od rzymu w dol) bo
    tam to wolna amerykanka :) co tez ma swoj urok :)

    --
    pozdro,
    doomin13